معرفی برگزیدگان مهرواره «لبخند بهارانه» در گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از معرفی برگزیدگان مهرواره فرهنگی و هنری «لبخند بهارانه» خبر داد و گفت: بیش از ۲۳۰ اثر در گروه های سنی مختلف در این مهرواره شرکت کردند.

به گزارش باز باران خبر، اسفندیار ضیایی، از معرفی برگزیدگان مهرواره فرهنگی و هنری «لبخند بهارانه» خبر داد و اظهار کرد: این مهرواره در آستانه سال ۱۳۹۹ و به منظور نشاط‌بخشی افزون‌تر به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و همچنین ضرورت پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزار شد.

وی «بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع دوستی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا» را از جمله محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی هنری دانست و افزود: بیش از ۲۳۰ مخاطب گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، با بهره‌گیری از تکنیک(روش) آزاد به هنرنمایی پرداخته و با ارسال اثر در زمینه های طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی در این مهرواره فرهنگی و هنری شرکت کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان گیلان، گروه داوری بخش‌ عکاسی این رویداد فرهنگی و ‌هنری را متشکل از سیده مریم حسینی کوهی و مریم ابراهیمی فر دانست و تصریح کرد: داوران این بخش با توجه به برجستگی‌های هنری و محتوایی آثار ارسالی، «صدرا آبزن» و «علی مرادزاده» از استان گیلان و «ربابه کلاتی‌زاده» از استان گلستان را برگزیده این بخش معرفی کردند.

ضیایی عنوان کرد: مریم ابراهیمی‌فر و خدیجه زحمتکش به عنوان داوران بخش نقاشی این مهرواره نیز آثار «محمدامین حاج‌محمدی»، «ترنم فتحی نیا» و «حدیثه باقرپور» از گیلان و «همایون یوسفی کارخانه» از تهران را به عنوان اثرهای برگزیده نقاشی بخش کودک و «مبینا آمیقی» از استان اصفهان و «طراوت ملکی»، «سیده رونیا صحفی» و «آتنا صفوتی» از گیلان را به عنوان خالقان آثار برگزیده نقاشی بخش نوجوان برگزیدند.

وی با بیان اینکه داوری بخش ادبی مهرواره «لبخند بهارانه» را حمیرا خدابنده برعهده داشت، یادآور شد: در این بخش «سجده صادق‌زاده»، «سیده زینب حسینی»، «ایلیا صفدری»، «کیهانه ابراهیمی»، «سیده پریناز جعفرزاده» و همچنین «محمدجواد احمدی» از استان گیلان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: این مهرواره با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10256

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: