بخش آموزشی و فرهنگی زندان ها را باید تقویت کرد

باز باران خبر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در جریان بازدید از زندان مرکزی رشت، با اشاره به جمله  حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «اساس عالم بر تربیت انسان است»، اظهار کرد: اگر سیستم آموزشی و تربیتی درست عمل ‌کند، قاعدتا نباید تعداد زندانی‌ها زیاد باشد لذا می‌طلبد در بخش آموزشی و فرهنگی تلاش وافری صورت گیرد و این بخش را بیشتر از گذشته تقویت نمود.

کیوان محمدی ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته فرهنگی، زیست‌محیطی و تاسیساتی در زندان مرکزی رشت، ادامه داد: نسبت به بازدیدهای قبلی تغییرات اساسی و چشمگیری مشاهده شد که جای تقدیر از مدیر و مجموعه اداره کل زندان‌های استان دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان تصریح کرد: در زندان تسهیلات و شرایطی فراهم شده که زنان می‌توانند بسیار منظم دست به تولید صنایع ‌دستی بزنند و اشتغالزایی داشته باشند که امیدواریم پس از آزادی از تجربه این ‌دوره به نحو مثبت و موثر در زندگی استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت تحریم‌ها به جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ملت ایران تسلیم نمی‌شود اشاره کرد و گفت: این مقاومت صرفا مختص مردم نیست، بلکه همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید بدان توجه نمایند و در هزینه کرد و بودجه دقت و صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

کیوان محمدی درخصوص تخصیص اعتبارات به اداره کل زندان‌های استان نیز، یادآور شد: با توجه به عملکرد مثبت اداره کل زندان ها تاکنون تا جایی که امکانات مقدور بوده تخصیص‌های مناسب صورت گرفته و پس از این نیز با توجه به مقدورات کمک‌ها تداوم خواهد داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=534

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: