لزوم بهره گیری از محصولات شرکت های بومی در اجرای پروژه های عمرانی

فرماندار رشت بر لزوم بهره گیری از محصولات و خدمات بومی شرکت های داخل استان و شهرستان در اجرای پروژه های استانی و شهرستانی تاکید کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس فتح اللهی در نشست بررسی مشکلات آب آشامیدنی شهرستان که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  برگزار شد  با بیان اینکه مردم در خصوص خدمات زیربنایی، انتظار برخورداری از امکانات مناسب و شایسته را دارند، اظهار داشت: تامین آب با کیفیت و مناسب از نظر بهداشتی، از مطالبات برحق مردم این شهرستان است.

فرماندار شهرستان رشت با ابراز تاسف از بابت اینکه هنوز برخی از روستاهای این شهرستان فاقد  شبکه آبرسانی و آب شرب بهداشتی هستند، تصریح کرد: با ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری، اقدامات شایسته ای در جهت رفع این مشکلات و کاستی ها در حال انجام است که امیدواری را در بین روستاهای فاقد آب شرب بهداشتی به وجود آورده است.

مقام عالی دولت در مرکز استان حمایت از کارخانجات و شرکت های درون شهرستانی را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از ظرفیت شرکت های تولیدی استان و شهرستان در اجرای پروژه های استانی و شهرستانی می تواند فعالیت های اقتصادی و چرخش مالی در شهرستان را رونق بخشد.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: کیفیت خوب و ماندگار و مقرون به صرفه بودن، مهم ترین فاکتورهایی است که باید هم زمان با مبحث حمایت از محصولات درون شهرستان و استانی مورد توجه قرار گیرند.

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به افتتاح آزمایشی فاز دوم تصفیه خانه اب شهر رشت، گفت: با بهره برداری از این پروژه علاوه بر رفع مشکلات فشار آب در برخی از مناطق شهر رشت، بسیاری از روستاهای شهرستان رشت از جمله روستاهایی که در مسیر رشت به خمام قرار دارند، می توانند از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند شوند.

مهندس حسینی با بیان اینکه اعتبار پروژه های آبرسانی استان گیلان به نسبت حجم نیازمندی ها و پروژه ها، پائین است، تصریح کرد: در این راستا نیازمند اختصاص اعتبارات ملی و کشوری هستیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13437

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: