دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با فرمانده نیروی انتظامی

باز باران خبر/ همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مدیرعامل و معاونین این شرکت با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار نمودند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در این دیدار سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به پیچیدگی های تأمین و توزیع آب در سطح استان اظهار داشت: شرکت آبفای گیلان تأمین ، توزیع و ذخیره آب مورد نیاز استان را توسط مخازن ذخیره بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تغییر در کیفیت آب ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارد تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت مردم عزیز استان و پایداری و تداوم خدمات رسانی، باید نسبت به تأمین امنیت تأسیسات نیز حساس و آگاه باشیم.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به همکاری این شرکت در تولید آب ژاول در ایام مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مجموعه آبفای گیلان با شعار شرکت آب و فاضلاب در خدمت نظام سلامت با تولید ۳۰۰ هزار لیتر آب ژاول با نیروی انتظامی ، شهرداری و سپاه قدس گیلان برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی همکاری نمود.

وی همچنین به فعالیت شرکت آب و فاضلاب در سایه امنیتی که نیروی انتظامی ایجاد نموده اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت و آرامش توسط مجموعه نیروی انتظامی ، خدمات دستگاههای خدمات رسان را به کام مردم گوارا می سازد و در سایه این امنیت است که امکان ارائه خدمات بهتر فراهم می شود.

سپس سردار عزیزا… ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه به همت و تلاش مجموعه آبفای گیلان چالش جدی در حوزه آب وجود ندارد تصریح کرد: با توجه به حساسیت تأمین آب استان ، معتقدیم باید به حفظ منابع آبی و همکاری با این دستگاه خدمات رسان اقدام شود .

وی با تأکید بر اینکه پتانسیل همکاری در مجموعه نیروی انتظامی برای همکاری در اجرای پروژه های آب و فاضلاب و رفع چالشهای این حوزه برای ارائه خدمات بهتر وجود دارد افزود: با توجه به اینکه هرگونه خللی در حوزه فعالیت شما، امنیت روانی را با مشکل مواجه می سازد باید هوشیار باشید و اقدامات پدافندی را رعایت نمائید و نیروی انتظامی در کنار آب و فاضلاب گیلان خواهد بود.

در پایان با اهداء لوح تقدیری توسط مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تبریک این ایام از تلاش و همکاری این مجموعه قدردانی شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15244

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: