اتفاقی جالب توجه در شهرداری کلاچای؛ 

پرسنل شهرداری با حضور در دفتر شهردار و اهدای گل او را غافلگیر  کردند

 

 

بازباران خبر- سرویس گزارش: صبح روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه وقتی شهردار کلاچای به دفتر کار خود مراجعه کرد با دیدن پرسنل و کارکنان شهرداری در اتاقش غافلگیر شد.

بنابر ابن گزارش در این ماجرا کل پرسنل  و کارکنان شهرداری کلاچای صبح روز چهارشنبه جهت پاسداشت  فعالیت‌های همه جانبه شهردارشان (مهدی رشاد) در دفتر کارش حضور پیدا کردند و از وی با اهدای گل بابت حمایت‌های ویژه از پرسنل در همه امور و همچنین اقدامات و  فعالیت‌ های عمرانی ایشان تقدیر و تشکر کردند.

در این نشست صمیمی کلیه پرسنل  به همراه  نائب رییس شورای که به نمایندگی از اعضای شورا  در دفتر کار شهردار حضور یافتند که در ادامه این جلسه قرار شد ماهیانه  نشست های کاربردی با  تبادل نظر و گفتگو  برگزار شود.

همچنین در راستای تقدیر و تشکر از تلاش های خالصانه و صادقانه شهردار کلاچای که با نشست گرم و صمیمی بین مجموعه پرسنل شهری و شهردار در دفتر کارش برپا بود نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در فضایی مملو از تفاهم و صمیمیت در جمع پرسنل شهرداری، توجه به حقوق و مزایای آنان را امری ضروری دانست.

کامران علیپور کلایه برگزاری این نشست را گامی مهم در شنیدن صدای پرسنل ذکر کرد و افزود: مطمئن باشید ماحصل این اقدام شایسته ارائه راهکارها و رفع مشکلات خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش  با دفاع از عملکرد مدیریت شهری کلاچای بهترین مدعا را در این زمینه دیدارهای مردمی و چهره به چهره با شهروندان در روزهای سه شنبه هر هفته عنوان کرد  و گفت: این دیدارها خوشبختانه اقبال عمومی مردم را در پی داشته است.

در ادامه شهردار کلاچای نیز  برگزاری این نشست را مالا مال از تفاهم و صمیمیت دانست  و ضمن قدر دانی از تمامی پرستل شهرداری گفت: به همه شما قلبا علاقه مند هستم و مطمئن باشید همواره حامی و مدافع شما در عرصه های سخت خواهم بود.

مهدی رشاد با بیان اینکه این جلسات نشان از علاقه وصف ناپذیر میان پرسنل شهرداری با مدیریت شهری و شورا است تصریح کرد:

این رفتار شما نشان می دهد که از مدیریت شهری و شورا رضایت دارید و این بار تعهد ما نسبت به شما عزیزان را بیشتر می کند.

وی اضافه کرد:  تا زمانی که وحدت و انسجام در میان ما وجود دارد بطور قطع بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

گفتنی لست در این جلسه خانم تقی پور مدیر مالی شهرداری و زاهدی نماینده کارگران نقطه نظرات خود را  در زمینه های  مختلف کاری بیان کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33049

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: