خانه محیط زیست رضوانشهر‌افتتاح‌شد

 

   باز باران خبر- مریم زارع: به مناسبت هفته محیط زیست، خانه محیط زیست رضوانشهر با هدف پویش مردمی ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست  با حضور فرماندار و شهردار رضوانشهر، مدیرکل محیط زیست گیلان و جمعی از مدیران شهرستان افتتاح شد. 
  بنابر این گزارش طی مراسمی با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، دکتر عشوری مدیر کل محیط زیست گیلان، مهندس کاظمی مدیر عامل شرکت چوکا، دکتر رضا‌رسولی شهردار رضوانشهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای شورای شهر ، اعضای کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان  شهرستان و سازمان های مردم نهاد، خانه محیط زیست رضوانشهر با هدف پویش مردمی ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست افتتاح شد.

 فرماندار رضوانشهر در این مراسم با تبریک هفته محیط زیست ضمن تشکر از زحمات شهردار، اعضای شورای شهر و اداره محیط زیست رضوانشهر گفت: فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه و موثر شهروندان در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری به خصوص در مباحث زیست محیطی می‌تواند در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.
  مهندس سید نادر صفوی میرمحله با اشاره به سیاست های دولت مردمی در حوزه زیست محیطی با تاکید بر فرهنگ سازی و آموزش در این راستا، گفت: دولت سیزدهم عزم خود را با استفاده از فناوری های روز دنیا در جهت حفظ محیط زیست جزم نموده است.
   در ادامه شهردار رضوانشهر‌ نیز با تشکر از همراهی‌ و‌ همیاری‌ دستگاه‌های‌ مربوط در اجرای این طرح با بیان اینکه در حوزه محیط زیست باید مشارکت مردم را داشته باشیم، گفت:  هدف از راه اندازی خانه‌ محیط زیست، رفع مشکلات و معضلات محیط زیست شهری از طریق آموزش و ارتقا فرهنگ محیط زیستی جامعه و جلب مشارکت شهروندان در ارتقا کیفیت محیط‌ زیست شهری است و شهرداری رضوانشهر در راستای تحقق اهداف زیست محیطی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
   دکتر رسولی افزود: یکی از رسالت‌های بزرگ مدیریت شهری پاک نگه‌داشتن زمین و آب و هوا است و شهرداری رضوانشهر به منظور تحقق این مهم پیشگام است و امیدوارم با کمک مسئولین و سازمان های مردم نهاد و مشارکت شهروندان بتوانیم در حوزه زیست‌محیطی قدم‌های مثبتی برداریم.
   گفتنی است این خانه  زیست محیطی با مشارکت شهرداری رضوانشهر و اداره محیط زیست شهرستان  در راستای ارتقاء فرهنگ زیست محیطی ایجاد شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31169

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: