غافلگیری قاچاقچی زن در رودبار

 

باز باران خبر – فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودبار با انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی رودبار با اعلام اینکه پس از انجام اقدامات فنی مشخص شد، متهم با یک دستگاه خودرو تیبا در حال جابه‌جایی مواد مخدر است، افزود: پلیس خودرو مورد نظر را در ایست بازرسی رودبار شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچی که زنی ۴۰ ساله است، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ روشن قلب در پایان از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعات از فعالیت اینگونه افراد، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33108

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: