بسیج مظهر اقتدار ملی ایران قوی است/ ظرفیت های بسیج، کفه ترازو را به نفع جمهوری اسلامی سنگین تر کرده است

بازباران خبر/فرماندار رشت با تاکید بر این مطلب که با وجود بسیج مردمی نگران تهدیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمنان نیستیم، گفت: بسیج مظهر اقتدار ملی ایران قوی و مایه قوت و عزت مسلمین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت و در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد شهدای بسیجی انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج، با اشاره به تیزبینی و درایت امام راحل(ره) در تشکیل سازمان مردمی بسیج مستضعفین، اظهار داشت: گستردگی مشارکت‌های مردمی در ماموریت های دوران جنگ و صلح در قالب سازمان بسیج، مهر تاییدی است بر پشتیبانی حداکثری مردم از نظام مقدس اسلامی و قطعیت این نکته که مقابله با فتنه افکنی دشمنان از جمله در آشوب‌های اخیر، بر امنیت نظام اسلامی خواهد افزود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان این مطلب که حضور موفق بسیج در عرصه‌های گوناگون علمی، آموزشی، محرومیت‌زدایی و دفاعی، مسلمانان جهان و ملل تحت ستم را از حاشیه به متن تحولات جهانی کشانده؛ خاطرنشان کرد: بسیج مستضعفین نیرویی استکبار ستیز با رسالتی جهانی و مظهر اقتدار ایران قوی است.

وی بخش بزرگی از افتخارات کشور در زمینه گشایش های اقتصادی و موفقیت ها در روابط سیاسی و بین المللی را نتیجه هم افزایی دیپلماسی و میدان، و مرهون تفکر بسیجی جوانان ایران اسلامی دانست.

امام پناهی با ذکر این مطلب که بسیج یک حرکت اجتماعی ریشه دار از صدر اسلام تا کنون است، افزود: تحلیل تاریخ بیش از چهار دهه ای جمهوری اسلامی موید این مطلب است که استفاده از ظرفیت های بسیج، در تمامی عرصه‌ها کفه ترازو را به نفع جمهوری اسلامی سنگین تر کرده است.

فرماندار رشت با عنوان این مسئله که دشمن با هدف شبهه افکنی در باورهای نسل جوان و جدا کردن این بخش مهم جامعه از آرمان‌های انقلاب، همزمان هویت زدایی و هویت سازی کاذب را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: امروز تبیین واقعیات و جهاد امیدآفرینی، وظیفه تک تک آحاد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از ابتدای تاسیس پاسخگوی مطالبات قانونمند بوده اما هیچگاه در برابر شرارت های خارجی و داخلی سر فرود نیاورده، ادامه داد: خویشتنداری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج در برابر جسارت و شرارت آشوبگران، به خاطر نتیجه دادن اقدامات تبیینی و فرصت برای بازگشت فریب خوردگان به دامان جامعه می باشد.

امام پناهی تاکید کرد: روند توسعه کشور و دستاوردهای بی نظیر حاصل از خون پاک شهدا، ایثار جانبازان، استواری آزادگان و مقاومت مردم آگاه ایران اسلامی با حرکاتی از جنس آشوب‌های اخیر دچار وقفه و خلل نخواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم فرماندار رشت از ۵۰ نفر کارمندان بسیجی نمونه ادارات شهرستان رشت تقدیر به عمل آورد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28100

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: