حضور بانک توسعه تعاون در اولین نمایشگاه دانش بنیان با محوریت خدمات کسب و کار در استان گیلان

بازباران خبر – سکینه حسابی: بانک توسعه تعاون گیلان همگام  با شرکت های دانش بنیان در اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار  با حضور  مدیران ارشد استانی و کشوری، استاندار گیلان و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، متخصصین  و صاحب نظران حوزه کسب و کار  برگزار شد، حضور یافته است.

بنابر این گزارش ابراهیم واسعی مدیر شعب بانک توسعه تعاون گیلان درباره حضور در این نمایشگاه گفت: کارآفرینی و ایجاد کسب و کار های کوچک و متوسط نقش مهمی برای ایجاد تحول در بخش تولید دارد و با عنایت به لزوم تحقق شعار سال، اهتمام در این حوزه نقش اساسی در راستای تحقق اهداف تولید، اشتغال، دانش بنیان و کارآفرینی به همراه خواهد داشت؛ ازاین رو بانک توسعه تعاون گیلان با علم به این مهم با حضور پر رنگ خود در نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار در راستای تحقق هرچه بیشتر شعار سال حضور یافته است.
واسعی ادامه داد: توسعه تکنولوژی و خدمات کسب و کار ، ساخت و بهره مندی از علوم شرکت های دانش بنیان شرایط دستیابی به رشد اقتصادی را فراهم می نماید لذا وجود چنین نمایشگاه هایی بستر بسیار مناسبی بمنظور تبادل و انتقال دانش و تجربیات بین تولیدکنندگان را فراهم نموده و بهره مندی از دستاوردهای نوین برای متخصصان، فعالان  کسب و کارهای تولیدکنندگان را میسر می سازد.
وی افزود:با توجه به این مهم شرکت در نمایشگاه توانمندی های خدمات کسب و کار  شرکت های دانش بنیان و کار آفرین، حضور فعال و پر رنگ بانک توسعه تعاون طی سه روز برگزاری نمایشگاه قطعا ثمرات مهمی در تحقق اهداف و گسترش خدمات بانکداری و جذب مشتری را بجای خواهد گذاشت.
مدیر شعب استان گیلان با  اشاره به حضور ۱۲۰ شرکت تولیدی و ۳۰ شرکت تخصصی دانش بنیان در این نمایشگاه حضور بانک توسعه تعاون را فرصت مناسبی در راستای جذب منابع و ارائه خدمت به واحدهای تولیدی در ماه های پایانی سال دانست.
گفتنی است همزمان با افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور دکتر شاه مرادی  قائم مقام و معاون  وزیر صمت و همچنین اسدالله عباسی استاندار گیلان  در غرفه بانک توسعه تعاون حضور و نقش مهم بانک متبوع در حوزه تعاون و اقتصاد کشور را بیش از پیش نمایان ساخت.
شایان ذکر است این نمایشگاه طی مراسمی با حضور شاه مرادی قائم مقام و معاون وزیر، عباسی استاندار گیلان، پورحیدری مدیرکل صمت گیلان، مدیران کل ادارات  استانی  و مدیر بانک توسعه تعاون گشایش یافت و بانک توسعه تعاون طی سه روز توسط ۱۶ نفر از همکاران مدیریت شعب و شعب رشت به عنوان کارشناسان غرفه دار از بیست و یکم  تا بیست وسوم دیماه در نمایشگاه حاضر شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: