تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره عکس خبری گیلان

آیین افتتاح اولین جشنواره عکس خبری گیلان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدیرعامل خانه مطبوعات استان، مدیران رسانه ها ، خبرنگاران و عکاسان درنگارخانه مارلیک رشت برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر، در این نمایشگاه آثار ۱۳ عکاس خبری به مدت ۳ روز در معرض نمایش قرار دارد که از ۳۴ عکاس شرکت کننده ازشهرهای رشت، آستارا، انزلی، لاهیجان، رضوانشهر و رودسر که۴۶۶ اثر خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری استان ارسال کرده بودند با نظر هیات داوران محمدعلی برنو، محمودرضا فتاحی و مجتبی محمدی به مرحله پایانی و بخش نمایشگاه جشنواره راه یافتند.

بنا براین گزارش، در این جشنواره ،پویا بازارگرد از خبرگزاری مهر رتبه اول ، حمیدرضا علیپور از خبرگزاری شبستان با ارسال ۶ عکس رتبه دوم و عباس عاشوری از خبرگزاری صدا و سیما نیز رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین آثار عکاسان مهتاب باقرزاده، نغمه محمدخواه و پریناز جهان‌مهمانی از پایگاه خبری دیار میرزا، مریم بزرگی، مجتبی دولت‌دوست، نادر نیک‌کار و الهه فلاح از پایگاه خبری ۸ دی، فرهام صفایی از پایگاه خبری رشت ۲۰، علی کتمان از پایگاه خبری گیل خبر و سیدمحمدرضا رشیدی از خبرگزاری موج به نمایشگاه این جشنواره راه یافتند.

گفتنی است یکشنبه ۲۰ بهمن ماه کارگاه آموزشی عکاسی به مدرسی محمود رضا فتاحی در نگارخانه مارلیک رشت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برگزار می شود.

گزارش: فاطمه لطیفی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7515

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: