تجلیل بنیاد مسکن گیلان از خانواده شهید مدافع حرم

باز باران خبر/ به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و روز زن، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، رئیس اداره حقوقی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، سرپرست اداره حراست، مسئول روابط عمومی و ذیحساب و کارشناس امور اداری با حضور در منزل شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده از همسر و فرزندان شهید با اهدای لوح، و هدیه تقدیر کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس دائمی در این دیدار عشق مدافعان حرم، به اسلام، اهل بیت (ع)، انقلاب و شهادت طلبی را ستودنی خواند و افزود:  همه ما آرامش امروز خود را مدیون ایثار شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنان هستیم و امید است با الگوگیری  و ادامه راه این عزیزان، توفیق خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان شهید پرور این منطقه حاصل شود. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: تکریم خانواده معزز شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. 

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه گفت: امنیت و آسایش امروز کشور، مدیون ایثارگری و رشادت‌های ایثارگران و شهداست. وی افزود: شهدای عزیز و گرانقدر در مقابل دشمنان با شجاعت و صلابت از دین، انقلاب اسلامی و ایران اسلامی دفاع کردند و خانواده های معظم آنان نیز همواره با تمام وجود از آرمان های والای انقلاب اسلامی پشتیبانی کرده و موجبات سرافرازی بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم ساختند.  حجت الاسلام والمسلمین قربان پور  خاطر نشان کرد:  خانواده های معظم شهدا دارای نور، ایمان و معنویت هستند زیرا این خانواده های بزرگوار موفق به تربیت فرزندانی شدند که بدون هیچ چشم داشتی از انقلاب و ایران اسلامی دفاع کردند. وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا منجر به گرفتن روحیه مضاعف برای تلاش و خدمت بیشتر به جامعه می شود، گفت: این دیدارها برکات و آثار زیادی دارد که یکی از آنها گرفتن روحیه برای خدمت بیشتر است و همچنین این دیدارها با توجه به اینکه این خانواده های معظم از متن جامعه هستند و مشکلات را لمس و احساس می کنند بنابراین موجب می شود که ما مسئولان بهتر و بیشتر در جریان مشکلات جامعه قرار بگیریم. 

همسر شهید مدافع حرم در این دیدار ضمن تشکر از زحمات مسئولان در حمایت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، به بیان خاطره‌ای از همسرش پرداخت و با بیان اینکه خیلی سخت است که انسان همیشه خوش اخلاق و شاد باشد، اظهار کرد: دوزادهم بهمن شش سال است که از رفتن حامد می‌گذرد و من در این مدت خیلی تلاش کردم که شبیه او شوم اما متاسفانه اصلا موفق نبوده‌ام. وی با بیان اینکه شهید کوچک زاده بیشتر دغدغه‌ فرهنگی داشت تصریح کرد: هر کاری که از دستش بر می‌آمد انجام می‌داد، از مراسم برای شهدا و اهل بیت(ع)، هیئت داری تا برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله فعالیت‌های شهید کوچک زاده بود.​

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22536

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: