نتایج مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان گیلان اعلام شد

باز باران خبر/ مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان استان گیلان روز جمعه اول بهمن ماه با حضور ۱۷۴ ورزشکار از ۳۱ باشگاه استان در سالن شهدای صومعه سرا برگزار شد.
این پیکارها با قضاوت ۲۳ نفر از داوران برجسته و زحمتکش استان و با حمایت و حضور روسای کمیته های فنی، قضایی داوری، مسابقات، پزشکی، امور شهرستان ها، روابط عمومی، برنامه ریزی و هماهنگی به نحو مطلوبی برگزار شد که نتایج نفرات اول تا سوم در اوزان مختلف به شرح زیر است.
در وزن اول محمد امین احمدی اول شد، مهدی تمدنی در رتبه دوم ایستاد و محمد امین فتحی و حمیدرضا اقدامی مشترکا سوم شدند.
در وزن دوم فرهام حسنی به مقام نخست رسید، نیما رجبی دوم شد و پویان حامدی و سید امین عاشورپور بصورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در وزن سوم نیز آرین نجفی، مهیار طاهری به مقام های اول و دوم رسیدند و امیرمحمد صداقتی و محمد طاها ایران منش بطور مشترک سوم شدند.
در وزن چهارم سید علی عاقلی اول شد، مانی نباتی در رتبه دوم ایستاد و ایلیا مهدوی و رحمان فلاح ابدی مشترکا سوم شدند.
در وزن پنجم سینا رستاد قهرمان شد، یاسین علی نیا دوم شد و سید علیرضا مقدم و امیرمحمد حسینی مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
در وزن ششم نیز امیرحسین آبیار اول شد، سینا فرجی در رتبه دوم قرار گرفت و علی ستوده و احمدرضا دانش مشترکا سوم شدند.
در وزن هفتم محمد پارسا غلامی قهرمان شد، ارشیا رودگر به مقام دوم رسید و ابوالفضل دوستی و ماهان رخساره زاد مشترکا سوم شدند.
در وزن هشتم کیارش صمدی در جایگاه اول قرار گرفت، علی اصغر آژ دوم شد و عارف عیسی پور و حسام ساسانیان به طور مشترک سوم شدند.
در وزن نهم یاسین حوری زاده به مقام قهرمانی رسید، آرین محمدی نایب قهرمان شد و ابوالفضل لشکریانی و پرهام موسوی مشترکا عنوان سومی را بدست آوردند.

همچنین در وزن دهم نیز سید محمد عبدالهی به مقام نخست دست یافت، امیرعلی کاظمی دوم شد و علیرضا حسنی و محمد مهدی فیضی بطور مشترک عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است عنوان فنی ترین مربی به حسین جان عاشورزاده اختصاص یافت و سینا راستاد از رشت نیز در وزن پنجم به عنوان فنی ترین مبارز انتخاب شد، ضمن اینکه سید حسین مرتضوی به عنوان داور نمونه مسابقات برگزیده شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22539

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: