چینی‌ها با ۶۰ میلیون دنبال کننده وارد گیلان شدند

 

باز باران خبر/مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه ۲۰ اینفلوئنسر چینی با بیش از ۶۰ میلیون دنبال کننده با سفر به مناطق مختلف کشورمان محتوا تولید می‌کنند، گفت: با توجه به سلیقه‌های مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و توانمندی‌های متنوع برای گروه‌های چینی برنامه ریزی شده است.

به گزارش فارس ولی جهانی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان با اشاره ورود اینفلوئنسر‌های چینی اظهار کرد: این افراد در قالب پروژه‌ای با عنوان «ایران سلام» به استان گیلان سفر کرده‌اند و بازدید از جاذبه‌های رشت، بندر انزلی، فومن، شفت و رودبار در دو روز برای آنها برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای چینی‌ها گفت: ایران سلام با موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در ۱۲ استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیرها و جاذبه‌ها برای اینفلوئنسرهای چینی برنامه ریزی و برگزار شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه ۲۰ اینفلوئنسر چینی با بیش از ۶۰ میلیون دنبال کننده با سفر به مناطق مختلف کشورمان محتوا تولید می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به سلیقه‌های مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و توانمندی‌های متنوع برای گروه‌های چینی برنامه ریزی شده است. جهانی با اشاره به هدف اینفلوئنسر‌های چینی بیان کرد: ۶ اینفلوئنسر چینی با عنوان گردشگری خوراک پس از ورود به کشورمان با جاذبه‌های استانهای قزوین، زنجان، گیلان و آذربایجان شرقی به ویژه در بخش گردشگری خوراک آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به فصل سفر چینی‌ها به ایران افزود: سفر بلاگرهای چینی به ایران به این دلیل در این فصل انتخاب شده که با عید بهاره چینی مقارن است.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به مخاطبین بلاگر‌های چینی گفت: که هر یک از اینفلوئنسرهای چینی به طور میانگین بیش از ۳ میلیون بازدید کننده در فضای مجازی دارند و شبکه‌های اجتماعی مانند تیک تاک، رد و ویبو از جمله ظرفیتهای مجازی مهمی هستند که آن‌ها جاذبه‌های کشورمان را در آن انتشار خواهند داد. جهانی، گردشگری خوراک را ظرفیتی ارزشمند و مؤثر برای برندسازی هر مقصد گردشگری دانست و گفت: تبیین و اجرای درست گردشگری خوراک می‌تواند به محور توسعه گردشگری در زمان یا مکانی خاص تبدیل شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35011

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: