عملیاتی کردن اقدامات پیشگیرانه بهزیستی گیلان با کمک خیرین برای مقابله با کرونا

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: برای مقابله با کرونا با کمک های خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان تاکنون ۸.۵ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا هزینه شده است.

به گزارش باز باران خبر؛ دکتر حسین نحوی نژاد پنجشنبه شب در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهزیستی در فرمانداری رشت افزود: با کمک خیرین و نیروهای مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن و غیره تمامی اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا را انجام دادیم.

وی اظهار داشت: بهزیستی گیلان با چهار هزار و ۵۰۰ فرد نیازمند و در معرض خطر در مراکز نگهداری اعم معلولیت های شدید، سالمندان و غیره حتی یک مورد تلفات ناشی از بیماری کرونا نداشته است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به ضدعفوفی روزانه مراکز خاطر نشان کرد: ضد عفونی با همکاری سپاه پاسداران و شهرداری رشت انجام شده که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه با تشریح اقدامات بهزیستی استان در ساخت مسکن برای مددجویان گفت : ۲۰۲ واحد مسکونی در رشت در دست ساخت است که امیدواریم امسال به بهره برداری برسد.

نحوی نژاد بیان داشت: در ودیعه مسکن، تعمیرات مسکن و جهیزیه نوعروسان مشکلاتی داریم که تلاش ها بر آن است با نشست هایی با بخشداران مشکل را مرتفع کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان خاطر نشان کرد: از ۱۰ هزار پشت نوبتی برای دریافت مستمری در گیلان، حدود ۲ هزار نفر مربوط به شهر رشت است.

۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته بهزیستی است، شعار این هفته “شفافیت، تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده “نام گرفته است.

گفتنی است بر اساس آخرین آمار ۶۵ هزار خانوار در گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می برند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11391

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: