حضور پرشور بانوان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان در مراسم سوگواری جامعه ورزش و جوانان استان

به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم سوگواری از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیات های ورزشی استان و بسیج ورزشکاران سپاه رشت امروز پنجشنبه ۶ شهریور ماه در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی بانوان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان؛ این مراسم سوگواری که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، برخی از مدیران و مسئولین محلی و جمعی از اهالی ورزش استان برگزار شد با سخنرانی حجت الاسلام عطایی و مداحی کربلایی سید کاظم موسوی همراه بود.
نایب رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان در حاشیه این مراسم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: امسال با توجه به شرایط نامناسب کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا اداره کل ورزش و جوانان گیلان به همت هیات های ورزشی استان با رعایت اصول و شیوه نامه های بهداشتی مراسم عزاداری را در گلزار شهدا برگزار کرد که هم با استقبال خوب جامعه ورزش استان همراه بود و هم فضای معنوی و مذهبی این ایام که با دل و جان عاشقان حسینی گره خورده اجرا گردید که جای تقدیر و تشکر دارد.
سمیه خاکسار همچنین اظهار داشت: کمیته های بانوان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان نیز پا به پای همه اهالی ورزش عاشقانه و پرشور در این مراسم آیینی و معنوی حضور پیدا کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12489

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: