معتادان در گیلان رایگان درمان می شوند

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان از درمان رایگان معتادان در این استان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از فارس، محسن جعفری در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و جهادگران بسیجی استان گیلان با بیان اینکه بسیج یعنی امتداد سیره اولیای الهی اظهار کرد: هرروز ما هفته بسیج است چراکه بسیجیان هرروز در عرصه‌های مختلف می‌درخشند و افتخارآفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی بسیج در استان گیلان افزود: در ۶ محله محروم شهرستان‌های رشت، تالش، انزلی، لنگرود، لاهیجان و رودسر قرارگاه جوادالائمه (ع) مستقرشده و در حال خدمت‌رسانی به مردم این مناطق است.

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه در مناطق محروم ۶ شهرستان مذکور خدمات عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اشتغال‌زایی، مهارت‌افزایی و توسعه‌ای ارائه می‌شود، گفت: فقط در شهرستان رشت، ۲۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج هستند.

جعفری با اذعان بر اینکه پیشگیری از اعتیاد از مهم‌ترین وظایف معاونت اجتماعی در قرارگاه فرهنگی اجتماعی جوادالائمه است، تصریح کرد: معتادان با معرفی مدیریت اجتماعی نواحی مقاومت بسیج به حوزه بهداشت و درمان به‌صورت رایگان، درمان و ترک اعتیاد می‌شوند.

وی با تأکید بر همکاری شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران به‌عنوان مدیران شهرستانی و بخش‌ها بیش‌ازپیش در رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5261

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: