باز ماندن بهمنیار از کسب مدال در لیگ جهانی کاراته اتریش

 سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش شایسته گیلانی موفق به کسب مدال از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۰ اتریش نشد.

به گزارش باز باران خبر، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز جمعه نهم  اسفندماه در سالزبورگ اتریش آغاز شد که سارا بهمنیار با یک پیرزوی و یک شکست از گردونه رقابتها کنار رفت.

مرتضی ورزلدوست افزود: این کاراته کار شایسته ملی پوش گیلان در جریان این رقابتها ، در وزن ۵۰- کیلوگرم و در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دومین دور نیز به مصاف جیما مورالس از اسپانیا رفت که توانست این حریفش را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

وی ادامه داد: بهمنیار در دور سوم لیگ جهانی کاراته وان اتریش رو در روی الکساندر رچیا کاراته کار بسیار قدرتمند فرانسه قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۶ بر دو مغلوب این حریفش شد و با توجه عدم راهیابی این کاراته کار فرانسوی به فینال، بهمنیار نیز از گردونه رقابتها حذف شد.

وی بیان کرد: البته سارا بهمنیار بهمن ماه به همراه تیم ملی کاراته بانوان ایران در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در دبی امارات و در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود اما متاسفانه در این مرحله از تصاحب مدل بازماند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: لیگ جهانی کاراته وان اتریش از روز جمعه در سالزبورگ این کشور آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت که در این دوره از رقابتها، ۶۲۵ کاراته کای از ۸۸ کشوردر دو بخش کاتا و مبارزه با هم رقابت می کنند.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان امارات ، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8028

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: