تقدیر از تهیه کننده و کارگردان برنامه «هفت هنر» در لاهیجان

از مازیار دارایی تهیه کننده و کارگردان برنامه هفت هنر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تقدیر شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، ویژه برنامه «هفت هنر» کاری از سیمای مرکز گیلان به انعکاس رویدادهای فرهنگی و هنری استان به تهیه کنندگی ، تصویر برداری و کارگردانی مازیار دارایی ساخته می شود. این برنامه با بخش های مختلف؛ رویدادهای فرهنگی و هنری هفته، پشت  صحنه ، کارشناسی حوزه های مختلف هنری( تئاتر، موسیقی،هنرهای تجسمی و …..) گزارشگر هفت هنر و نمایشگاه ها سعی دارد بینندگان را از وقایع فرهنگی و هنری هفته آگاه سازد.

انعکاس مشکلات هنری و فرهنگی مردم در حوزه های مختلف ،مصاحبه زنده بررسی تئاتر با ارائه گزارش از تئاترهای درحال نمایش، بررسی انتقادات و پیشنهادات سینما، تلویزیون، تئاتر و.. ، نقد فیلم در بخش سینما ، حمایت از فیلمسازان استان به ویژه در بخش مستند و فیلم کوتاه ، بررسی نمایشگاه های موضوعی اعم از نقاشی، عکاسی و گرافیک،حمایت از موسیقی بومی به ویژه فولکلور  از جمله مواردی است که این برنامه به آن می پردازد.

نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به پاس زحمات بی شائبه و توانمندیهای متعهدانه مازیار دارایی در ساخت برنامه تلویزیونی « هفت هنر» و انعکاس رویدادهای فرهنگی و هنری لاهیجان ، از وی در دومین نشست اصحاب رسانه شهرستان  تقدیر به عمل آورد.

تاکنون مصاحبه با جعفر لشکری (نقاش قهوه خانه ای)،شجاع الدین طایفه (نویسنده و منتقد)،شهلا شهابیان (نویسنده)،اکبر شاهانی (هنرمند)،امیر حسین پرمهر پاینده (نویسنده)، معصومه حسین پور باهوش(هنرمند)،محمدرمضانی(شاعر)،مهدی مهدوی(شاعر)،آذر مفتاح(شاعر)،شیرین جلالی(شاعر)،منصور ادیب عباسی(نویسنده) و برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی چون اجرای نمایش، برپایی نمایشگاههای مختلف  این شهرستان از برنامه هفت هنر پخش شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1737

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: