تابستان ۱۴۰۰ سال بسیار سخت برای صنعت برق بود

باز باران خبر/ معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با بیان اینکه تابستان ۱۴۰۰ سال بسیار سخت برای صنعت برق بود گفت: زمستان و تابستان پیش رو نیز قطعا پرکار و سخت خواهد بود.

به گزارش باز باران خبر؛ ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید و اسماعیل نمازی، مدیر کل دفتر فنی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور با حضور در نیروگاه لوشان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه لوشان از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های در دست انجام قرار گرفتند. به همین منظور نشستی با حضور مدیران عامل شرکت‌های مدیریت تولید برق لوشان و تولید نیروی برق لوشان و نیز معاونین و مدیران هر دو  شرکت برگزار شد. 

در ابتدای جلسه شجاعی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق لوشان ضمن خیر مقدم گزارشی از وضعیت عملکرد واحدهای نیروگاه شهید بهشتی در چند سال گذشته و پیک تابستان ۱۴۰۰ و تلاش شبانه روزی تمامی مدیران و کارکنان نیروگاه برای حفظ و افزایش پایداری تولید واحدها و به ویژه کاهش تعداد و مدت خروج اضطراری آنها ارائه کرد. 

وی همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده برای نوسازی و بازسازی کامل واحد دو بخار ارائه و اعلام کرد: با وجود اینکه شرکت مدیریت تولید برق لوشان برای اولین بار در مناقصه تعمیرات اساسی شرکت نمود ولی با هوشمندی و همراهی خوب تمامی مدیران و کارکنان شرکت نه تنها بعد از سه بار برگزاری این مناقصه در آن برنده شد که خوشبختانه مدیران و کارکنان توانمند نیروگاه فعالیت های پیش بینی شده را با کیفیت انجام داده و در حال آماده کردن این واحد برای نیم قرن دوم حضور فعال و اثربخش خود در عرصه صنعت برق کشور می‌باشند.    

شجاعی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های صورت گرفته توسط شرکت مادر تخصصی و شرکت تولید و همچنین تلاش تمامی کارکنان نیروگاه و پیمانکاران حاضر در پروژه  تعمیرات اساسی، ابراز امیدواری کرد و افزود: فعالیت های باقیمانده با استمرار مضاعف این حمایت ها و تلاش مثال زدنی تمامی دست اندرکاران اجرایی و عملیاتی پروژه در کمترین زمان ممکن خاتمه یابد و واحد با توان نامی خود در پیک تابستان ۱۴۰۱ در مدار تولید باشد. 

در این جلسه همچنین  پورعلی ناظر پروژه تعمیرات اساسی واحد ۲ بخار، گزارشی از روند اجرای پروژه تعمیرات اساسی بخار ارائه داد. 

ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی نیز ضمن تبریک ایام مبارک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و عرض خدا قوت به دست اندرکاران پروژه تعمیرات اساسی و تقدیر از اقدامات ارزشمند صورت گرفته برای افزایش پایداری تولید واحدها و تغییرات صورت گرفته در شرکت و نیروگاه، صنعت برق را اصلی ترین زیر ساخت کشور دانست و گفت: همه ابعاد فعالیت‌های جامعه شدیداً وابسته به این صنعت می‌باشد. 

وی افزود: البته یکی از مزیت‌های صنعت برق این است که هشتاد میلیون نفر به صورت لحظه‌ای و آنی ناظر عملکرد ما می‌باشند و همین امر باعث شده تا ما شفاف، دقیق، آنلاین و به موقع کار کنیم و به همین دلیل انتظارات جامعه از صنعت برق کشور بسیار بالا می‌باشد. 

اسکندری اضافه کرد:  سال ۱۴۰۰ سال بسیار سختی برای صنعت برق بود و پیش بینی می‌گردد زمستان و تابستان پیش رو نیز قطعا پرکار و سخت باشد.  

وی خاطر نشان کرد: تامین برق مطمئن و پایدار را وظیفه تک تک مدیران و کارکنان صنعت برق است و امیدوارم با تعامل خوب دو شرکت مدیریت تولید برق لوشان و شرکت تولید نیروی برق لوشان روز به روز شاهد پایدارتر شدن تولید واحدهای نیروگاه شهید بهشتی و رفع اشکالات و مشکلات موجود باشیم.

گزارش: مهین چراغی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21656

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: