برترین دوندگان مسابقات دو و میدانی هفته دفاع مقدس گیلان انتخاب شدند

رقابت های دو و میدانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس گیلان که توسط سپاق قدس گیلان برگزار شد با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش باز باران خبر؛ در این دوره از رقابت ها که با حضور ۷۵ دونده برگزار شد، رضا عزیزیان از رشت، امید شاه راجی از کلاچای رودسر  و مقداد احمدی از ماسال در مواد مختلف به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین علیرضا متقی و مهران دالوند از تیم دو و میدانی تکاور تفنگداران منجیل، مرتضی نیک نژاد از رشت، علیرضا شرفی از تیم نداجا رشت، کاوه اکبری از رشت، هادی رمضانی از صومعه سرا و مرتضی نوری از رشت توانستند در مواد مختلف عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در پایان این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط هیات دو و میدانی سپاه قدس گیلان و با همراهی و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، جمعیت هلال احمر گیلان، مدیریت شعب بانک سپه گیلان و هیات پزشکی ورزشی رشت برگزار گردید.

علی اصغر زاد اکبری افزود: در این دوره از رقابت ها، دوندگان شایسته ای حضور داشته و با هم به رقابت پرداختند که می توان به دوندگان ملی پوش گیلانی، دوندگان پیشکسوت و تیمهای نداجای رشت و تکاوران تفنگداران منجیل اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین در پایان این مسابقات از پدر شهید سعید مسافر یکی از شهدای مدافع حرم استان گیلان و همچنین از رضا حسن پور جانباز آزاده که عناوین قهرمانی دو و میدانی را دراختیار دارد،  تجلیل و تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت های والیبال، قایقرانی، دو و میدانی، همایش هنرهای رزمی، رقابت های هشتگانه، دوچرخه سواری، تیراندازی،  دارت، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، کوهنوردی و کاتای کاراته رشته هایی است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و توسط سپاه قدس گیلان در بخش مردان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و همچنین رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی توسط سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بخش بانوان برگزار می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14064

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: