رژه موتوری و خودرویی در شهر ستان فومن

باز باران خبر- مریم زارع درخشان: با حضور موسی فکور فرماندار، حجت الاسلام نقدی امام جمعه و مسئولان شهرستان فومن، رژه موتوری، خودرویی و ماشین آلات کشاورزی ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه برگزار شد.


در این مراسم، خودروهای نظامی و انتظامی، امدادی، خدمات رسان و ماشین آلات کشاورزی حضور داشتند.
در این مراسم هم زمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، آیین نواختن زنگ انقلاب ساعت ۹:۳۳ صبح در دبیرستان دخترانه فاطمیه شهر فومن برگزار شد.
فرماندار فومن ر در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و همچنین میلاد باسعادت حضرت امام جواد (ع)، اظهار کرد: در ایامی بسیار خجسته و مبارک هستیم و ضرورت دارد با آگاهی و هشیاری نسبت به رخدادهای منجر به پیروزی انقلاب بیندیشیم و مسیر افتخار و سربلندی انقلاب را در کنار همدیگر با همدلی و همکاری ترسیم کنیم.
فکور با بیان این که دانش آموزان انقلابی نقش مهمی در سیر تحول انقلاب اسلامی ایفاء کردند، گفت: انتظار داریم آرمان خواهی دانش آموزان حفظ شود، دینمداری سرلوحه عملشان باشد تا اعتقادات خود را تقویت کنند.
گفتنی است ادای احترام به مقام شامخ اولین شهید فرهنگی انقلاب اسلامی استان، شهید جعفری در روستای بوئین از دیگر برنامه های امروز بود. ضمن اینکه مسئولان با حضور در مزار این شهید گرانقدر در روستای بویین و با نثار گل، یاد و خاطره شهیدان انقلاب و همچنین دفاع مقدس را گرامی داشتند.
همچنین افتتاح نمایشگاه عکسی که به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شده بود، از دیگر برنامه های اجراء شده امروز بود.
شایان ذکر است فرماندار شهرستان فومن در دیدار با والده شهیدان خدمتگزار، یاد و خاطره شهیدان انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است و عزت و سربلندی آن به سبب فداکاری و شجاعت شهدای گرانقدر میسر شده است.
حضور مسئولین در منزل محسن جهانی جانباز ۴۰ درصد انقلاب از دیگر برنامه های این روز بود مهندس. فکور و حجت الاسلام نقدی با قدردانی از ایثار و ازخودگذشتگی های انجام شده در راه پیروزی نهضت انقلاب اسلامی، برای این رهرو انقلاب آرزوی سلامتی کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29223

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: