بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان تالش به بهره‌برداری رسید

بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان تالش به بهره‌برداری رسید

باز باران خبر/ بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش با نصب دستگاه پیشرفته، با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش باز بازان خبر؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گیلان روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از بخش سی تی اسکن بیمارستان تالش گفت: دستگاه سی تی اسکن جنرال الکتریک این بیمارستان، چهارمین دستگاه است طی یک سال اخیر در بیمارستان‌های دولتی آستارا ، لاهیجان و رودبار نصب و بهره برداری شده و ۲ دستگاه به زودی در بیمارستان‌های رازی رشت و شهید انصاری رودسر نصب خواهد شد و سی تی اسکن بیمارستان‌های دولتی پورسینا رشت، لنگرود، صومعه‌سرا و فومن پیگیری می شود.

دکتر ارسلان سالاری افزود: برای نصب و راه‌اندازی سی تی اسکن بیمارستان تالش، بالغ بر هفتاد میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و پنج برابر بیشتر از دستگاه سی تی اسکن قبلی ظرفیت پذیرش دارد و از سرعت تصویربرداری بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: راه اندازی این دستگاه علاوه بر ارایه خدمات تشخیصی با کیفیت، ماهانه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا سه میلیارد ریال به درآمد بیمارستان اضافه می کند و با ارائه پنج تا ۶ هزار سرویس در ماه، صف انتظار بیماران را کوتاه خواهد کرد.

دکتر بختیار حیدرنیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش نیز در این آئین گفت: استفاده آزمایشی از بخش سی تی اسکن از اول آبان ماه آغاز شده بود و بیماران نیازمند به تصویربرداری، پیش از این به بیمارستان‌های آستارا و رشت اعزام می‌شدند.

بیمارستان  ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش در ۲۷ شهریور ۹۹  افتتاح شد و برای ساخت آن با استانداردهای خوب و با ۱۵ هزار و ۹۹۵ متر مربع زیربنا در سه طبقه، ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17754

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: