توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه مقاومت ۳ شهری رشت

باز باران خبر/ پاک شریفی از توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه مقاومت ۳ شهری در رشت خبر داد.‌

سرگرد مهدی پاک شریفی امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در مسجد ابوذر کردمحله رشت اظهار کرد : کمک به محرومین یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد(ص) سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه سپاه همواره در بحران ها در کنار مردم بود گفت : در بحران کرونا ویروس نیز حوزه مقاومت ۳ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت فعال بود و اقدامات موثری در مهار این بیماری منحوس انجام داده است.
وی اذعان کرد : دوخت ماسک ، توزیع غذای گرم ، کمک به بیماران کرونایی ، تب سنجی و غربالگری خانه به خانه ، تدفین در آرامستان ها ، توزیع بسته های معیشتی از جمله اقداماتی بود که توسط این حوزه به طور مستمر صورت گرفت و تا پایان این بیماری ادامه دارد.

پاک شریفی به هفته بسیج و برنامه های اجرایی این هفته اشاره و تصریح کرد : در این هفته نیز برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و حمایتی متنوعی اجرا شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد(ص) سپاه ناحیه مرکزی رشت به توزیع بسته های معیشتی در هفته بسیج پرداخت و خاطر نشان کرد : ۴۰۰ بسته معیشتی همزمان با چهارمین رو از هفته بسیج توسط این حوزه بین خانواده های آسیب پذیر در بحران کرونا ویروس توزیع شده است.‌
وی با تاکید بر اینکه با اتحاد و هم دلی ازاین بحران نیز گذر خواهیم کرد اظهار داشت : بسیج و پایگاه های مقاومت با آغاز پویش سلیمانی ها گام بزرگی در کاهش این بیماری منحوس خواهند گذاشت. ‌

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16213

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: