فجر سپاسی واقعا امروز ما را غافلگیر کرد

تمام تمرکزمان را برای بازی مقابل مس معطوف خواهیم کرد

باز باران خبر/ اختصاصی/ حسن اشجاری سرمربی شهرداری آستارا پس از برتری تیمش مقابل فجرسپاسی در خصوص بازی اظهار داشت: ابتدا جا دارد این برد را به همه مردم و هوادارن فوتبال آستارایی تبریک بگویم. ۳ امتیاز بازی امروز اولین ۳ امتیازی یک تیم آستارایی در تاریخ رقابت های لیگ یک بود تیم شهرداری آستارا به عنوان نماینده این شهر در سه سال گذشته از لیگ سه تا لیگ یک اولین ها را کسب کرده و امروز نیز اولین ۳ امتیاز تاریخ فوتبال این شهر را کسب کردیم امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

اشجاری ادامه داد: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی تیم خودم حرف بزنم جا دارد از بازی خوب و درخشان تیم فجرسپاسی بگویم که واقعا امروز ما را غافلگیر کرد بازیکنان این تیم فوق العاده بازی کردند.

سرمربی شهرداری آستارا افزود: علیرغم اینکه دقایقی از بازی حرکات بدی از سوی برخی بازیکنان این تیم در زمین سر زد ولی در مجموع از لحاظ فنی تیم خوبی بودند. این تیم قطعا تیمی نیست که به راحتی نتایج بازی ها را واگذار کند و مطمئنم در ادامه یقه تیم ها را خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ما امروز یک نیمه بدی داشتیم که ممکن بود در آن نیمه گل دریافت کرده و متضرر شویم ولی خوشبختانه بین نیمه با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم و با تعویض های تاثیرگذاری که انجام دادیم توانستیم روند بازی را تغییر دهیم.

اشجاری بیان داشت: این نتیجه مطلوب نماینده آستارا به اسم تمامی مسئولان استان گیلان نوشته می شود چرا که امروز میزبانی خوبی را از تیم حریف انجام دادیم که جا دارد از همه عوامل برگزاری مسابقه تقدیر و تشکر کنم.

او تصریح کرد: این بازی برای ما تمام شد و از فردا به فکر بازی با مس کرمان خواهیم بود و تمام تمرکزمان را برای انجام آن بازی حساس معطوف خواهیم کرد.

سرمربی شهرداری آستارا در مورد اخلاق‌ مداری خود در عرصه مربیگری و رعایت بازی جوانمردانه از سوی تیمش گفت: ما وارد حیطه ای شده ایم که جایگاه ما به مانند معلمان است اگر قرار است من به بازیکنانم چیزی یاد بدهم باید چیزهای مثبت آموزش دهم.

وی افزود: مطمئن باشید تیم فوتبال شهرداری آستارا همین رویه را در رقابت های لیگ دسته اول ادامه خواهد داد و سعی می کنیم با ارائه فوتبال زیبا نتایج بازی ها را به سود خود به پایان برسانیم.

اشجاری در خصوص تاخیر در آغاز بازی نیز گفت: سازمان لیگ به ما ۳۰ توپ داده است که ۲۰ توپ پنجر بود که ما مجبور شدیم روز بازی ۱۰ توپ را باد بزنیم و به ورزشگاه بیاوریم وقتی سازمان لیگ توپ های بی کیفیتی را به ما داده است دیگر این تقصیر باشگاه ما نیست با این حال با هماهنگی ناظر و مسئول برگزاری مسابقات ۵ توپ از تیم فجر قرض گرفتیم تا بتوانیم بازی را برگزار کنیم.

گزارش: علی رفعتی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16632

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: