آواربرداری در روستاهای سیل زده شهرستان تالش همچنان ادامه دارد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: امکانات و ماشین آلات بنیاد مسکن برای کمک به مناطق سیلزده شهرستان تالش اعزام شده است.

به گزارش باز باران خبر؛ محمد اکبرزاده در این باره اظهار داشت: تمام امکانات و ظرفیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای کمک رسانی به مردم سیلزده تالش بسیج شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان تصریح کرد: پس از وقوع سیل در شهرستان تالش، تیمهای تخصصی بنیاد مسکن با همکاری مدیریت بحران استانداری گیلان، فرمانداری شهرستان برای کمک به سیل زدگان به مناطق سیل زده اعزام شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه آواربرداری از واحدهای مسکونی تخریب شده هم اکنون ادامه دارد، گفت: تاکنون ۴ هزار و ۶۰۰ مترمکعب آواربرداری انجام شده است.

محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه آواربرداری از واحد مسکونی تنها به شرط رضایت مالک و حضورش در زمان تخریب واحد انجام می شود، افزود: هم اکنون آواربرداری از مناطق سیل زده در شهرستان که خسارت بیشتری در این زمینه داشتند آغاز شده است.

اکبرزاده افزود : مبالغ تسهیلات و کمک های بلاعوض که قرار است به سیل زدگان تالش پرداخت شود،تا هفته آینده تعیین و به استان ابلاغ می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13877

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: