متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا تا پایان آبان ماه می توانند آن را دریافت کنند

باز باران خبر/ مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از تدلوم پرداخت تسهیلات وام کرونا خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات تا پایان آبان ماه می توانند آن را دریافت کنند.
به گزارش باز باران خبر؛ دکتر یونس رنجکش در جلسه هماهنگی پیگیری تسهیلات پرداختی به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان گیلان افزود: این تمدید بر اساس اعلام اخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای حمایت از واحدهای اقتصادی اسیب دیده از شیوع این بیماری انجام می شود.
وی اظهار کرد: بر اساس این مصوبه بانک ها موظف به پرداخت این تسهیلات تا پایان آبان ماه بوده و متقاضیان گروههای آسیب دیده نیز تا پایان شهریور ماه مهلت دارند ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: بر اساس این مصوبه مشاعل به شدت آسیب دیده باز پرداخت تسهیلات انان به غیر از قرض الحسنه که مربوط به چهار ماهه اول سال ۱۴۰۰ است و تاکنون پرداخت نشده است منوط به انکه بدهی انان تا تاریخ اول بهمن ماه سال ۹۹ در طبقه جاری باشد به انتهای دوره تقسیط منتقل می شود.
وی اشاره کرد: باز پرداخت تسهیلات مشاعل به شدت آسیب دیده مربوط به مشاغل گروه فرهنگ و هنر ، میراث فرهنگی ، ورزش و جوانان و حمل و نقل دریایی و ریلی تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰امحال می شود.
وی گفت: مشمولان این شرایط نسبت به دریافت تسهیلات می توانند اقدام کنند و بانک ها نیز بر اساس شیوه نامه های ابلاغی عمل نمایند.
وی یاد اور شد: با توجه به اقدامات خوب انجام گرفته در دستگاههای اجرایی و بانک های دولتی در سال گذشته مجموعه عملکردها در پرداخت تسهیلات در این زمینه خوب است اما اکنون بخش قابل توجهی اعتبارات در اختیار بانک های خصوصی است که متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
رنجکش افزود: بیش از ۲۴۰میلیارد تومان تسهیلات نیز هم اکنون در استان برای پرداخت به متقاضیان در اختیار بانک ها قرار دارد.
وی گفت: دستگاههای اجرایی با هماهنگی بانک ها یک ماه مهلت دارند با تعیین تکلیف پرونده های متقاضیانی که هنوز از این تسهیلات استفاده نکرده اند شرایط را برای دریافت انان یا ثبت نام متقاضیان جدید فراهم نمایند.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان با تاکید بر تسریع در ارایه خدمات به متقاضیان خواستار مساعدت های لازم در جذب این اعتبارات و رونق اقتصادی در کسب و کارها شد.
وی گفت: کرونا آسیب های جدی به فعالیت های اقتصادی وارد کرده است که حتی برخی از مشاغل هنوز فرصت احیای مجدد را نیافته اند که باید به حضور مجدد انان به چرخه اقتصادی کمک ویژه کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20494

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: