پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس در رشت رونمایی شد

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در منزل بسیجی پیشکسوت جهاد و حماسه «حاج حسن جوشن» در رشت رونمایی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه ابزارهای هنری مهمترین راه حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، روحیه جهاد و از خودگذشتگی وظیفه همگان به‌ویژه هنرمندان با بهره‌گیری از ابزار هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه پوستر یادمان چهلمین سال دفاع مقدس، با الهام از شعار «ما قوی هستیم» و توسط «محسن علیزاده» از هنرمندان جوان استان طراحی شده است، اظهار کرد: این پوستر با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تولید شده و در تیراژ پنج هزار نسخه چاپ و در بین ادارات، نهادها، مساجد و مدارس استان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کشور به‌لحاظ شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به‌گونه‌ای دیگر و با خلاقیت و نوآوری همراه است، یادآور شد: برگزاری شب‌های خاطره در هفت مسجد بزرگ گیلان، همایش تجلیل از نویسندگان برجسته ادبیات پایداری، رونمایی از دیوارنگاره سه بعدی «نسیم ظفر»، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر ۴۰ سال مقاومت از برنامه‌های گرامیداشت این ایام است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فاضلی با اعلام اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌‌کنند، گفت: تمام آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم و باید آرمان‌های شهدا را حفظ و مسیر آنان را ادامه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه ابزار هنر بهترین روش ترویج تفکر دفاع مقدس در جامعه است، از هنرمندان خواست تا با خلق آثار فاخر هنری با موضوع دفاع مقدس همدل و همراه در این مسیر گام بردارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14060

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: