گیلان؛ پنجمین استان پرتردد کشور در تعطیلات عید فطر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه ۱۷ خردادماه با یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۹۳۴ دستگاه وسیله نقلیه پرترددترین روز در ایان تعطیلات بوده است، افزود: گیلان در طی مدت مذکور با تعداد ۸۴۱ دستگاه وسیله نقلیه از نظر متوسط تردد ساعتی پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ محمدرضا نازک کار  با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان از ۱۴ لغایت ۱۷ خردادماه، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان گیلان، طی مدت مذکور تعداد ۴۸۷ هزار و ۵۳۹ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان و۴۹۷ هزار و ۱۸۰ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ خردادماه با یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۹۳۴ دستگاه وسیله نقلیه پرترددترین روز در ایان تعطیلات بوده است، افزود: گیلان در طی مدت مذکور با تعداد ۸۴۱ دستگاه وسیله نقلیه از نظر متوسط تردد ساعتی پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان محور لاهیجان – لنگرود با تردد ۲۵۱ هزار و ۳۸۰ دستگاه وسیله نقلیه را پرترددترین محور دانست و عنوان کرد: محور لنگرود – لاهیجان نیز با تردد ۲۳۱ هزار و ۶۱۷ دستگاه وسیله نقلیه و محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با تردد ۲۲۱ هزار و ۴۰۳ دستگاه وسیله نقلیه رتبه های دوم و سوم پرترددین محورها را به خود اختصاص دادند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1603

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: