در همایش معرفی تعاونی های برتر صورت گرفت؛

تقدیر استاندار گیلان از عملکرد بانک توسعه تعاون

در همایش معرفی تعاونی های برتر صورت گرفت؛

 

تقدیر استاندار گیلان از عملکرد بانک توسعه تعاون

 

باز باران خبر- سکینه حسابی: همایش تعاونی های برتر استان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان  برگزار شد و در خلال مراسم تجلیل از برترین ها از مجموعه بانک توسعه تعاون استان گیلان نیز به سبب حمایت های صورت پذیرفته از تعاونی ها و واحدهای تولیدی استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان گیلان طی این همایش که به مناسبت هفته تعاون و با حضور مقامات و مدیران استانی برگزار شد از تعاونی های برتر استان در زمینه تولید و اشتغال تقدیر گردید .

استاندار گیلان  در این مراسم بخش تعاون را بخش مردمی اقتصاد خواند و گفت : بهترین راهکار برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم توجه و حمایت ویژه از بخش تعاون است.

در ادامه این مراسم آقاجانی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز با تقدیر و تشکر از همکاری مجموعه مدیریت بانک توسعه تعاون در سطح استان اظهار داشت: خوشبختانه با رویکرد جدید حمایتی که در بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی و حمایتی تعاونی ها حاکم شده شاهد حل حداکثری مشکلات و دغدغه های بخش تعاون استان بوده و همکاری و تعامل بسیار مطلوبی را از مدیران بانک شاهد هستیم.

وی افزود: روی این اصل تقریبا هیچ پرونده راکد و شرکت تعاونی که در این زمینه دارای مشکل یا بلاتکلیفی باشد ، نداریم.

گفتنی است این مراسم با حضور استاندار و معاونین استاندار ی گیلان، کوچکی نژاد،  آقازاده و احمدی نمایندگان مردم شهرستان رشت و دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های تعاونی برتر و ابراهیم واسعی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان  برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32605

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: