کارن جمال امیدی در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان خورشید تفلیس افتخار آفرید

کارن جمال امیدی فیلم‌ساز نوجوان انجمن سینمای جوان لاهیجان در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خورشید تفلیس افتخار آفرید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان،؛ فیلم  کوتاه داستانی«آخرین بازمانده»ساخته کارن جمال امیدی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان جایزه ویژه دبیر جشنواره و مدیر مدرسه سینمایی پیشگامان تفلیس  را از آن خود ساخت.سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان “خورشید تفلیس” که  با حضور نمایندگانی از ایران و بیش از بیست کشور جهان، یک‌شنبه بیستم اکتبر (بیست و هشتم مهرماه) در شهر تفلیس گرجستان  به کار خود پایان داد.

موضوع فیلم کوتاه داستانی «آخرین بازمانده»درباره عده ای از انسان هایی است که در صف انتظار برای دیدن یک چیز با ارزش هستند تا اینکه… .

این فیلم کوتاه در شهریور سال گذشته در دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در شهر اصفهان از طرف هیات داوران این بخش مورد تقدیر قرار گرفته بود.

قابل ذکر است که کارن جمال امیدی امسال در سومین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان در شهر تاریخی اصفهان با فیلم کوتاه مستند “من” حضور داشته است.

این فیلم‌ کوتاه به همراه چند اثر  برگزیده دیگر ، از جمله آثار المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان می باشد و به کوشش سهیلا عسگری عضو شورای برنامه ریزی محتوایی سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور ، برای نمایش در کنار سایر آثاری که نوجوانان و کودکان  سازندگان آن بودند به جشنواره تفلیس ارائه شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4688

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: