بررسی وضعیت پروژه های آموزشی و عمرانی شهرستان صومعه سرا

باز باران خبر/ جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا با حضور دکتر مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سید محمدی فرماندار، دلخوش نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا، مهندس دقیق مدیر کل نوسازی مدارس، سرکار خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان، پدرام مدیر کل راه و شهرسازی، مرادی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مهندس عسگری ناظر پروژه های نوسازی مدارس در شهرستان صومعه سرا و برخی از مدیران شهرستانی در خصوص روند اجرائی پروژه های آموزشی و عمرانی در فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس با بیان مطالبی به تشریح عملیات اجرایی پروژهای در دست اقدام و عملکرد ٧ ساله اداره کل در شهرستان صومعه سرا پرداخت.
وی با اشاره به اینکه در ٧ سال گذشته ٢١ فضای آموزشی شامل ١١٨ کلاس درس با زیربنای ١٣٠۶٣ مترمربع به آموزش و پرورش صومعه سرا و تولمات تحویل داده شده، افزود: اداره کل نوسازی مدارس توانست٩۶ مدرسه را با ۴٢٢ کلاس درس با زیربنای بالغ بر ٢٩۶١۴/۵ مترمربع استانداردسازی گرمایشی کند.


مهندس دقیق تصریح نمود: تمامی بخاریهای نفتی مدارس شهرستان صومعه سرا در مناطق گازرسانی شده و مناطق فاقد علمک گاز جمع آوری شد.
وی اظهار داشت: امروز با افتخار عرض می کنیم در هیچ مدرسه ای در شهرستان صومعه سرا از بخاری نفتی استفاده نمی شود.
مدیر کل نوسازی مدارس در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به آسفالت محوطه مدارس شهرستان بیان داشت: اداره کل نوسازی مدارس توانست ٢۶۵٣٢ مترمربع محوطه مدارس این شهرستان را آسفالت نماید.

مهندس دقیق به پروژه های در دست اقدام این شهرستان اشاره نموده و اظهار داشت: چهار پروژه آموزشی در این شهرستان با ٣١ کلاس درس در دست اقدام بوده و از این تعداد به حول قوه الهی ٣ پروژه تا پایان سال ٩٩ و یک پروژه در بهار ١۴٠٠ عملیات اجرائی آن به پایان خواهد رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15599

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: