راه اندازی ۲۰۰ خانه هلال در هفته دولت با هدف آموزش خانواده های روستایی

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمرگیلان گفت: ۲۰۰ خانه هلال در هفته دولت با هدف ارائه  آموزش‌های امداد و نجات به مردم مناطق روستایی راه اندازی شده است تا به توانمند سازی خانواده‌های روستایی برای کاهش خسارت در حوادث کمک نماید
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به بهره مندی مسئولین و دبیران خانه های هلال بیان کرد: طی هفته گذشته تاکنون ۴۸۱ نفر مسئول و دبیر خانه هلال با هدف بهره مندی از آموزش های همگانی و امدادی در دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر شرکت کردند.
غلامی ضمن اشاره به تجهیز خانه های هلال اظهار کرد: همچنین طی توافق به عمل آمده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بیمه ایران و پست بانک مقرر شد ۳ نهاد مذکور مبلغ یک میلیارد تومان جهت تجهیز ۴۰۰ خانه هلال اختصاص دهند.
او همچنین از افتتاح انبار امدادی شهرستان شفت در هفته دولت خبر داد و افزود: ۱۰ میلیارد ریال برای تاسیس و تجهیز این انبار هزینه شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمرگیلان گفت: افتتاح مجتمع خدمات توانبخشی، درمانی و دارویی از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.
سیاوش غلامی با بیان اینکه هلال احمر به عنوان یک بازوی روحیه بخش، توانا و نیروی همیشه همراه در استان فعال است، تصریح کرد: با توجه به وسعت کشور و میزان قابل توجه حوادث و بلایای طبیعی، احداث خانه‌های هلال در محلات و روستا‌ها ضروری است تا در زمان بحران با بهره مندی از نیرو‌های آموزش دیده محلی میزان آسیب دیدگی‌ها کاهش یابد.
گفتنی است: استان گیلان در حال حاضر با راه اندازی ۴۰۰ خانه هلال به لحاظ کمی بیشترین تعداد خانه های هلال را در کشور داراست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12283

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: