با فرهنگ جهادی می‌توان بسیاری از مشکلات حوزه‌ شهری را حل و فصل کرد

باز باران خبر/ شهردار رشت خدمت صادقانه به مردم و شهروندان را رسالت حقیقی مجموعه شهرداری رشت خواند و گفت: با فرهنگ جهادی می‌توان بسیاری از مشکلات حوزه‌ شهری را حل و فصل کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش خدمت صادقانه به مردم و شهروندان را یک اصل برای مجموعه شهرداری خواند و اظهار داشت: با فرهنگ جهادی می‌توان بسیاری از معضلات و مشکلات حوزه‌ شهری را حل و فصل کرد.

شهردار رشت ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، سالروز تجدید میثاق امت اسلامی با ولایت‌فقیه و ایام فاطمیه(س)‌ عنوان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که پای نظام و آرمان‌های آن می‌مانند و در همه حال از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه خدمت به مردم باید در دستور کار تمام خدمتگزاران نظام اسلامی قرار بگیرد تصریح کرد: ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس و مشارکت‌ مردم برای دفاع از کشور سبب شد انقلاب اسلامی به چنین جایگاه والایی برسد و امیدواریم این فرهنگ در تمام ارکان جامعه ترویج شود.

شهردار رشت با بیان اینکه با وجود تمام کارشکنی‌های دشمنان کشورمان به سمت تعالی پیش می‌رود یادآور شد: مدیریت نرخ تورم، تلاش برای ارتقاء معیشت و اصلاح امور اقتصادی از جمله مطالبات به حق مردم از مسئولان است که باید به آن جامه عمل پوشانده شود.

احمدی با تاکید بر اینکه نباید جریانات سیاسی و حزبی به منفعت مردم ترجیح داده شود خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح مشارکت‌های مردمی به برخی از مؤلفه‌ها وابسته است که مسئولان و متولیان امر باید بسترهای تحقق آن را فراهم کنند.

وی ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به شهروندان را رسالتی که شهرداری‌ها در راستای افزایش اعتماد عمومی به نظام و انقلاب می‌توانند انجام دهند خواند و اذعان کرد: بدون شک برای حل تمام مشکلات و معضلات یک شهر و کسب رضایت مردم علاوه بر شهرداری‌ سایر حوزه‌ها و نهادها هم باید مشارکت داشته باشند.

شهردار رشت گفت‌وگوی مستقیم با شهروندان، بازدیدهای میدانی از شهر و شنیدن دغدغه‌های مردم را از جمله اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و افزود: همکاری‌های مشترک شهرداری رشت با نیروی دریایی هم از دیگر مواردی است که ارتقاء هرچه بیشتر آن حتما به نفع شهر و شهروندان تمام خواهد شد.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت نیز در این دیدار دستاوردهای نداجا در تمام زمینه‌ها و رسیدن به یک استقلال را مورد اشاره قرار داد و گفت: نیروی راهبردی ارتش با عمل به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری هم‌اینک در تمام حوزه‌های سطحی و زیرسطحی از وابستگی خارج شده است.

امیر دریادار دوم «مهدی شعبانزاده» صیانت از جمهوری اسلامی ایران و حضور فعال در آب‌های بین‌المللی را رسالت نداجا اعلام کرد و افزود: در بحث نیروی انسانی متعهد و متخصص و آموزش آن‌ها نیز تربیت جوانان سلحشور و رزمنده در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار دارد تا پس از آن به بدنه نداجا ملحق شوند.

امیر دریادار دوم شعبانزاده مردم‌یاری را در کنار انجام سایر وظایف از جمله رسالت‌های نیروهای راهبردی نداجا اعلام کرد و گفت: ما در شرایط مختلف ثابت کرده‌ایم که در کنار مردم و با مردم هستیم و در هر وضعیتی نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه و بسیج به یاری آنان می‌شتابند.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در پایان خاطرنشان کرد: شهردار رشت یک مدیر شناخته شده ولایی و جهادی هستند و امیدواریم با توفیق الهی، حمایت‌های مردم و مجموعه نیروهای مسلح در مسیر اجرای برنامه‌ها موفق باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17430

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: