دیدار مسئول بسیج رسانه استان با اولین بانوی فعال عرصه رسانه استان گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان و هیئت رئیسه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه با ، باسابقه ترین بانوی فعال عرصه رسانه دیدار کرد . در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات رسانه ای و برنامه های در دست اجرا گفتگو شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گیلنامه، سرهنگ مهدی پارسا با خانواده مرحوم طاهری صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه کادح در دفتر هفته نامه طاهر دیدار کرد.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد و فعالیت رسانه هایی اینچنین تصریح کرد : با توجه به در اقلیت بودن چنین فعالان پیشکسوت و دارای تجربه عالی رسانه ای ، می توان به وضوح گفت : بانوان مجرب عرصه خبر و رسانه به دلیل دارابودن تجربه و رفتار اصولی و حرفه ای بسیار فعال تر و موثر تر از سایر خبرنگاران می باشند.

وی با تخمین وجود بیش از ۴۰۰ رسانه در استان گیلان و در عین حال فعالیت بیش از ۵۰۰ خبرنگار در این حوزه اذهان داشت : یقینا آرا و نظرات و ایده های افراد متفاوت و متغیر است و نمیتوان از همه فعالان این عرصه بطور یکسان انتظار داشت اما در غایت هدف ما جامع و بسط و توسعه آرمان های رفیع نظام جمهوری اسلامی است.

پارسا در حوزه مطالبه گری رسانه ها افزود : آنطور که باید فعالان عرصه رسانه به مشکلات زیست محیطی ، سواحل ، گردشگری ، فرهنگی ، عدم انطباق با برخی استاندارهای حوزه شهری و قبیلهم … نمی پردازند چه بسا گیلان دارای فرهنگی غنی و در اولین ها زبان زد بوده است.

مسئول بسیج رسانه گیلان با تاکید بر ایجاد انگیزه و با اشاره به منویات رهبری مبنی بر ایجاد نشاط اجتماعی بیان کرد :آنچه در عرصه خبر  و اطلاع رسانی ازاهمیت بالایی برخوردار است ، تعصب و علاقه داشتن به حرفه و ارج نهادن به آن می باشد . انسان باید همواره عاشق کار خود باشد تا بتواند در آن به موفقیت نائل شود.

وی از فعالیت انجمن بانوان خبرنگار در گیلان خبر داد و افزود : هدف از راه اندازی این انجمن انجام کار های ارزشمند و تاثیر گذار می باشد و در این حوزه می بایست از انبوه تجریه پیشکسوتان خبره و عالی منجمله خانم میربازغ بهره برد.

مهدی پارسا به ابلاغ برنامه‌های بسیج رسانه استان اشاره و اذعان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی خبرنگاران، راه‌اندازی شبکه خبرنگاران و عکاسان استان، برگزاری و راه‌اندازی اردوهای جهادی و اصحاب رسانه و برگزاری یادواره شهدای رسانه … از اهم برنامه‌های بسیج رسانه در سال جاری خواهد بود.

در همین راستا سیده کبری میربازغ ، مدیر مسئول هفته نامه طاهر به بیان مسائل و مشکلات رسانه های مکتوب پرداخت و گفت : امروزه فعالیت نشریات اصولگرا در گیلان کاسته شده و توجه چندانی به آن نمی شود.

وی در ادامه گفت : بنده یک نشریه اصولگرا دارم و به آن افتخار می کنم و در مقابل هیچگاه از  فعالیت نشریات اصلاح طلب گلایه مند نبوده ام و نخواهم بود . درآمد نشریه طاهر کاملا مستقل و شخصی بوده بدون هیچگونه حمایت های مالی ، و تا زمانیکه نفس در جان باشد به فعالیت خود در این عرصه ادامه خواهم داد چرا که عاشق این کار هستم.

درپایان پارسا ، مسئول بسیج رسانه استان با اعطاء لوح تقدیر ، از زحمات این بانوی پیشکسوت تقدیر بعمل آورد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3564

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: