مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان تالش با حضور رییس کل دادگستری استان گیلان

باز باران خبر/ مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان تالش با حضور رییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی شهرستان تالش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان تالش با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفرتصریح کرد: کار در دستگاه قضایی کار دشواری است و پرچمداران عدالت با سختی در راستای احقاق عدالت تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان تالش وحدت خوبی حاکم است اظهار داشت: وحدت رمز موفقیت است و تمامی مسئولان باید در راستای تحکیم وحدت قدم برداشته و از هر اقدامی که آن را خدشه دار می کند پرهیز نمایند.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر صیانت از حقوق عامه گفت: مسئولان قضایی باید با سایر دستگاه ها تعامل داشته باشند و در مسیر جلب اعتماد عمومی و استقرار آرامش مردم گام بردارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولان باید در برابر مردم پاسخگو باشند زیرا در نظام اسلامی مسئول به معنای رئیس نیست بلکه به معنای پاسخ گو بودن به مطالبات به حق آنان است.

این مقام ارشد قضایی فساد در حوزه های مختلف را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و گفت: مسئولان قضایی باید در مبارزه با فساد جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند و با فساد چه از ناحیه اشخاص حقوقی یا حقیقی، چه در حوزه اقتصاد یا اخلاق برخورد نمایند.

در پایان این مراسم  محمد صفری با ابلاغ حکم ریاست معظم قوه قضائیه به سمت دادستان شهرستان تالش  منصوب و از زحمات میثم اسدی دادستان سابق شهرستان تالش قدردانی شد.

گفتنی است محمد صفری پیش از این رئیس حوزه قضایی کرگانرود بوده است و میثم اسدی نیز به سمت دادستان شهرستان رودسر منصوب شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32631

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: