امین افقی سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی شد

باز باران خبر: سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر و سرپرست مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی طی حکمی از سوی دکتر رضا مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مهندس امین افقی به عنوان سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان و مهدی کاظمیان به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب شدند.

در حکم مهندس امین افقی از سوی دکتر رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به بکارگیری از روش های نوین جهت ارتقای انجام عملیات بندری، مدیریت و راهبری مراکز کنترل و مراقبت دریایی، بهره مندی از پتانسیل های سازمان بنادر و سازمان منطقه آزاد انزلی جهت بهره مندی از مزیت های کریدورهای بین المللی، تحلیل بازار به منظور افزایش مبادلات تجاری و انجام مطالعات به منظور فراهم آوردن زمینه های توسعه و شناخت بازارهای کشور های حاشیه دریای خزر اشاره شده است.

در حکم مهدی کاظمیان به عنوان مدیر روبط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز به برنامه ریزی جهت تولید محتوا، هماهنگی و ارتباط با رسانه های ملی و منطقه ای جهت معرفی مطلوب ظرفیت ها و عملکرد سازمان و انعکاس مطلوب برنامه ها و مواضع سازمان جهت نیل به اهداف تعیین شده اشاره و تاکید شده است.

گفتنی است دکتر رضا مسرور در مراسم تکریم و معارفه که معاونین سازمان نیز حضور داشتند از خدمات جناب آقای امین افقی در مدت چهارده سال تصدی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و جناب آقای مهندس علی خطیبی در زمان تصدی معاونت بندری و امور خزر تجلیل بعمل آورد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1205

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: