اهدای لوح سپاس دکتر نوبخت به محمدعلی فائق، طبیب فرهنگ گیلان

لوح سپاس معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به‌مناسبت روز خبرنگار به محمدعلی فائق «پیشکسوت مطبوعات گیلان» اهدا شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان»، ظهر سه شنبه به‌همراه کیوان محمدی «رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان» و کریم خورسندی «مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان»، با حضور در منزل محمدعلی فائق از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و رسانه گیلان و صاحب امتیاز و مدیرمسئول فصلنامه «گیلان ما»، از این طبیب ٩۵ ساله اهل قلم گیلان عیادت کردند.

در این دیدار، لوح سپاس محمدباقر نوبخت «معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور» به‌مناسبت روز خبرنگار به این پیشکسوت مطبوعات گیلان اهدا شد.

 حسین ابراهیمیان «معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان» و محمدتقی پوراحمد جکتاجی «از پیشکسوتان مطبوعات گیلان و صاحب امتیاز و مدیرمسئول دوماهنامه گیله‌وا» نیز در این دیدار حضور داشتند.

گفتنی است محمدعلی فائق، زاده تیرماه ١٣٠٣ خورشیدی در کوچه حاجی یعقوب واقع در محله کهن صیقلان رشت، اگرچه از سال ١٣٣۴ به لباس سفید و بی غبار طبابت مزین شد اما هیچ‌گاه در دفاع از حقوق مسلم انسانی بی‌غلیان نبود و هماره در دفاع از فرهنگ سرزمین خویش بی‌تاب و پرالتهاب است.

وی پس از گذر سالیان طبابت – که به گفته ادیبان این سرزمین نه تنها هیچ‌گاه چشم بر جیب و دست کسی ندوخت بلکه همه وقت خویش را وقف مردم بی‌بضاعت کرد – همچنان با فصلنامه‌ای ٧٠ ساله و انجمن فرهنگی ٢۵ ساله با قامتی برای علم و انسانیت خم کرده، با عصایی چوبین و شکوهی برآمده از سال‌ها درست‌کوشی و پیوسته‌کوشی همگام با مفاخر استان، عضو ثابت محافل فرهنگی گیلان است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3297

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: