مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان بازنشسته شد

عظیم بلبل‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان پس از بازنشستگی با انتشار متنی از مسئولین استان گیلان قدردانی کرد.

به گزارش باز باران خبر، عظیم بلبل‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان پس از بازنشستگی با انتشار متنی از مسئولین استان گیلان قدردانی کرد.

متن از نامه به شرح زیر است:

مسئولین محترم استان گیلان

با سلام و احترام

رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور است. بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای کشور و نیل به اهداف مقدس آن، افتخاری است ستودنی و ارزشمند. توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی گیلانیان، موجبات رضایت پرودگار متعال را نیز درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم، نهایت استفاده را ببرند.

امید است که این چنین بوده باشم. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نبوده و نخواهد ماند. اکنون که بعد از عمری خدمت در سایه فضل الهی در کنار شما مسئولین عالی قدر خود در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۴ به افتخار بازنشستگی نایل می آیم، خشنود و سپاسگزارم.

بدینوسیله لازم می دانم از زحمات بی شائبه و موثر همه مسئولان این استان پر افتخار که در امر خدمت رسانی به همشهریان معزز از هیچ کوشش و خودگذشتگی دریغ نکردند سپاسگزاری نمایم. و برای آن بزرگواران از خداوند متعال در استانه سال نو، تندرستی، بهروزی و شادی را طلب نمایم.

عظیم بلبل آبادی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8296

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: