افتتاح مرکز مشاوره و طرح های اشتغالزایی بهزیستی در رشت

به مناسبت هفته بهزیستی، یک مرکز مشاوره خدمات روانشناختی و چند طرح اشتغالزایی در مرکز بهبودی اقامتی میان مدت اعتیاد (ترک اعتیاد) در شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ مدیرکل بهزیستی استان گیلان درباره این افتتاح ها گفت: مرکز مشاوره خدمات روانشناختی تحت نظارت بهزیستی در یکصد مترمربع زیربنا با اعتبار افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان در رشت به بهره برداری رسیده است.

حسین نحوی نژاد افزود: مرکز مشاوره خدمات روانشناختی یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانیست که با هدف کاهش آسیب های روانی و در زمینه پیشگیری از آسیب های روانشناختی و درمان، ارتقاء سطح کیفیت زندگی و شادی در جامعه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به کارگروه های مختلف از جمله کارگروه بررسی و درمان اختلالات روانی (تشخیص و درمان)، مشاره خانواده و مشکلات زناشویی، کودک و نوجوان، گروه پژوهشی و آموزشی با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی را از جمله فعالیت های این مرکز عنوان و اظهار کرد: برگزاری کارگاه های کنترل خشم، مقاله نویسی و مشاوره ازدواج از جمله موارد مورد اهتمام در این مرکز است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان در ادامه درباره افتتاح طرح های اشتغالزایی در مرکز بهبودی اقامتی میان مدت اعتیاد (ترک اعتیاد) در سنگر از توابع شهرستان رشت خاطر نشان کرد: در این مرکز طرح های اشتغالزایی در موضوعاتی از جمله پالت سازی، خیاطی، آرایشگری و کارگاه برق ساختمان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه برای افتتاح طرح های اشتغالزایی مرکز یاد شده، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده، اظهار داشت: این طرح های اشتغالزایی برای معتادان بهبود یافته در مرکز بهبودی اقامتی میان مدت اعتیاد افتتاح شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2660

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: