واکسیناسیون کارکنان نیروگاه شهید بهشتی لوشان انجام شد

باز باران خبر/ واکسیناسیون کارکنان نیروگاه شهید بهشتی لوشان به عنوان اولین شرکت در شهرستان رودبار با حضور رئیس و تیم اعزامی شبکه بهداشت شهرستان انجام شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق لوشان، شجاعی مدیر عامل شرکت گفت: تولید برق مطمئن و پایدار واحدهای نیروگاه شهید بهشتی لوشان و استمرار فعالیت‌های نوسازی و بازسازی اساسی واحد شماره دو بخار منوط به حفظ سلامت کارکنان شاغل در نیروگاه می باشد لذا در راستای ایمن سازی کارکنان در مقابل ویروس منحوس کرونا با پیگیری و مکاتبات مستمر صورت گرفته با مسئولین استان و شهرستان منجر به تخصیص سهمیه واکسن برای واکسیناسیون شاغلین در نیروگاه گردید و با همکاری و همراهی خوب شبکه بهداشت شهرستان رودبار به ویژه آقای دکتر نوروزی رئیس محترم شبکه، واکسیناسیون کارکنان نیروگاه در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ با حضور شخص ایشان و تیم اعزامی شبکه بهداشت انجام شد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۸۰ نفر از شاغلین نیروگاه واکسینه شدند و برای مابقی کارکنان نیز روند واکسیناسیون به صورت روزانه ادامه دارد و ان‌شاء‌الله به زودی تمامی کارکنان واکسینه خواهند شد.

شجاعی ادامه داد: واکسن تخصیص یافته به نیروگاه لوشان از نوع برکت و سینوفارم می‌باشد و با تزریق دُز اول واکسن کرونا؛ تزریق واکسن نوبت دوم نیز از اواسط مهرماه شروع خواهد شد.

وی در پایان از همکاری و همراهی خیلی خوب آقای دکتر نوروزی و تیم همراه ایشان و به ویژه حضور شخص ایشان در مدت زمان انجام واکسیناسیون کارکنان در محل بهداری نیروگاه تقدیر و تشکر نمود و و برای تمامی کادر پزشکی و بهداشتی کشور عزیزمان آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21261

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: