راه اندازی ۳۲ طرح صنعتی گیلان همزمان با دهه فجر آغاز گردید/افتتاح ۳ پروژه صنعتی با حضور استاندار گیلان در اولین روز دهه فجر

 

باز باران خبر/ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر سه پروژه صنعتی با ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی در شهر صنعتی رشت با حضور استاندار گیلان افتتاح و رسما به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، در نخستین روز از دهه مبارک فجر و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه شرکت صنعتی تولید کننده کالاهای الکترونیکی، شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی و یک شرکت تولید کننده انواع رنگ و پوشش ساختمانی افتتاح شد.

شرکت تولید کننده انواع کالاهای الکترونیکی در زمینی به مساحت هفت هزار و ۳۰۰ متر مربع با پنج هزار متر مربع زیربنا برای ۱۳۴ نفر اشتغال زایی داشته است.

اشتغال ایجاد شده در شرکت تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار  ۳۹ نفر است.

شرکت تولید کننده انواع رنگ و پوشش ساختمانی نیز امسال احیاء شد در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۱۱ متر مربع با ۶۰۰ متر مربع زیر بنا احداث شده ۲۷ نفر اشتغالزایی داشت.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: در دهه فجر امسال ۳۲ پروژه صنعتی با ۵۰۷ هزار میلیارد ریال اعتبار (پنج هزار و ۷ میلیارد تومان اعتبار) و هزار و ۸۶۷ نفر اشتغال زایی در استان گیلان به تدریج در سراسر استان بهره‌برداری می‌رسند.

تیمور پورحیدری اضافه کرد: از این تعداد ۱۸ پروژه در شهرستان رشت سه پروژه در شهرستان بندر انزلی وسایر پروژه‌ها در شهرستان‌های فومن، ماسال، سیاهکل، شفت،رضوانشهر، آستانه اشرفیه، رودسر و لوشان در حال بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: به‌رغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی فعالان عرصه تولید به پویایی و حرکت چرخ تولید ادامه می‌دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34514

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: