امروز جوانان هوشیار، بیدار و با بصیرت ما پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

باز باران خبر/ مراسم بزرگ میعادگاه رضویون با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از بسیجیان، توسط حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر؛ در این مراسم بسیجیان حوزه ۴شهری امام علی(ع) سپاه ناحیه مرکزی رشت که در گشت‌های رضویون فعالیت دارند در میدان شرکت دخانیات رشت و در مراسم میعادگاه رضویون تجمع کردند و رزمایش بزرگ رژه خودرویی گشت های رضویون را به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رمز یا علی بن ابیطالب(ع) آغاز نمودند.
سرهنگ پاسدار سیداکبر قاسمی در میعادگاه رضویون در رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رسانه‌‌های معاند در روزهای گذشته همواره به دنبال فضاسازی علیه انقلاب اسلامی بودند و در رأس آن‌ها استکبار جهانی در طول ۴۳ سال عمر انقلاب همواره بر این کار اهتمام داشته و خواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنان با این فرافکنی‌ها نتیجه‌ای نخواهند گرفت خاطرنشان کرد: استکبار جهانی طی روزهای گذشته در تبلیغات خود فریاد می‌زدند که مردم ایران در شب انقلاب برق‌های خود را خاموش کرده، به پشت بام بروند و به جای فریاد الله اکبر به پشت ظرف‌ها بکوبند.
قاسمی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز ببیند که مردم ایران به کوری چشم دشمنان از جای جای میهن اسلامی ندای الله اکبر را سر دادند و ثابت کردند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند افزود: دشمنان ما و آنان که در زمین دشمن بازی می‌کنند بدانند جوانان ایران بابصیرت و انقلابی بوده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.
وی ابراز داشت: امروز جوانان ما با اخلاق، رفتار و حضور خود در صحنه ثابت کردند که راه و روش مکتب امام راحل(ره) و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را دنبال می‌کنند  و این راه همچنان ادامه دارد تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دستان مبارک مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن امام عصر(عج) تحویل داده شود.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: استکبار جهانی در این روزها همواره به دنبال فرافکنی در جامعه ما است که اگر ایران در دیپلماسی، نگاه خود را عوض نکند جنگ نظامی علیه او ترتیب خواهیم داد؛ دشمنان بدانند آن زمانی که موشک‌های جمهوری اسلامی ایران عین‌الاسد را شخم زد شما نتوانستید هیچ کاری انجام دهید و باز هم نمی‌توانید.
قاسمی تصریح کرد: آمریکا اگر جرئت داشت در همان زمان موشک‌باران عین‌الاسد در زمان ریاست جمهوری ترامپ به ایران حمله می‌‌کرد، دشمن بداند آن زمان گذشت که پیش از انقلاب در کشور ایران بیت‌المال و ثروت‌های این آب و خاک را به غارت بردید؛ امروز جوانان ما هوشیار و بیدار و بابصیرت‌اند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
وی عنوان داشت: دشمن و استکبار جهانی اکنون بیاید ببیند که جوانان نسل اول تا چهارم جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب همواره توانسته‌اند آرمان‌های انقلاب را حفظ کنند البته برخی از افراد در داخل کشور بر طبل تو خالی می‌کوبند که جوانان جمهوری اسلامی ایران پای کار نیستند.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اذعان کرد: شهدای مدافع حرم نظیر شهید حامد کوچک‌زاده، شهید سجاد طاهرنیا، شهید محسن حججی‌، شهید سعید مسافر و بسیاری از شهدایی که جان خود را دادند تا اسلام و انقلاب اسلامی بماند و راهشان همواره ادامه خواهد داشت، گواه پای کار بودن جوانان ایران اسلامی است.
قاسمی با بیان اینکه مردم ما خواسته‌اند تا امروز پای انقلاب بمانند و رمز موفقیت آنان وحدت کلمه و یکپارچگی بوده است گفت: اگر دشمنان فکر می‌کنند جوانان ایران پای کار نیستند می توانند امتحان کنند و پس از آن می‌بینند که مردم ما اتحاد دارند و با یکپارچگی پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.
وی ادامه داد: درود خدا بر بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه به ویژه بسیجیان قهرمان شهرستان رشت که با وجود مشکلات فراوان اقتصادی ثابت کردند در کنار مردم هستند و با رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه، اجرای طرح واکسیناسیون و ایجاد پایگاه‌های واکسیناسیون ثابت کردند دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در مأموریت‌‌‌های متعدد بسیج همواره حلال مشکلات بوده و هست و زبان از بیان گذشت و ایثار بسیجیان قاصر است افزود: به امید روزی که بتوانیم با حضور خود در صحنه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ بسپاریم همان‌گونه که ایادی آنان را در فتنه سال ۸۸ روانه زباله‌دان تاریخ کردیم. 
قاسمی در پایان با قدردانی از بسیجیان حاضر در این مراسم خاطرنشان کرد: از حاضران در میعادگاه رضویون اعم از بسیجیان، گردان امام(ع)، فرماندهان پایگاه‌ها، روحانیون، نیروهای انتظامی و همه دست‌اندرکارانی که نقش‌آفرینی کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22858

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: