دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان : نمایندگان گیلان اگر کارآمد بودند باید در ۱۶ سال سابقه نمایندگی خود حداقل ۱۶ جوان را بر مسندهای مختلف اشتغال می‌ گذاشتند

باز باران خبر/مجید دل آور دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان ظهر امروز چهارشنبه (مصادف با روز جوان) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات انجمن اسلامی پزشکان با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه‌ای برای احداث مراکز غربالگری سرطان در استان ندارد، افزود: در گیلان با افزایش بیماری سرطان مواجه هستیم ولی دانشگاه علوم پزشکی هنوز توسعه پیدا نکرده و وعده وزارت بهداشت در خصوص ایجاد مرکز غربالگری سرطان در چهار شهرستان گیلان محقق نشده است.

وی افزود:مهمترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است و نخبگان و دانشجویان مهمترین ذخایر و منابع کشور هستند.   اما در همه رشته ها نخبگان مهاجرت می کنند و مسولان دغدغه ندارند و واکنش نشان نمی دهند.

وی در خصوص استفاده از نیروی جوان تصریح کرد: اگر نمایندگان گیلان و رشت در مجلس شورای اسلامی اگر کارآمد بودند باید در ۱۶ سال سابقه نمایندگی خود حداقل ۱۶ جوان را بر مسندهای مختلف اشتغال می گذاشتند.

مجید دل آور، در خصوص وضعیت زیر ساخت های بهداشت و درمان اظهار داشت:در استان گیلان در زمینه بهداشت و درمان با مشکلات زیادی مواجهه هستیم. کمبود شدید پرسنل خصوصا بهورزان وجود دارد.

وی افزود، گیلان در خصوص دیابت و فشار خون وچربی و چاقی در رده اول تا سوم کشور است.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران با بیان اینکه نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هیچ اقدام خاصی برای توسعه گیلان و به ویژه حل مشکلات کشاورزان انجام ندادند، تصریح کرد: نماینده مجلس در عمل باید طوری عمل کند که یک کشاورز بعد از دوره چهارسال از عملکرد آن راضی باشد ولی در دوره‌های گذشته هیچ نماینده‌ای کاری برای گیلان نکردند و فقط در فکر عوض شدن رئیس مرکز بهداشت شهر رشت بودند تا نیروی خود را در آن مسند بنشانند

دلاور از معرفی کاندیدای اختصاصی انجمن اسلامی پزشکان گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: مهدی فلاح کاندیدای اختصاصی انجمن اسلامی پزشکان گیلان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است زیرا معتقدیم نمایندگان فعلی استان نتوانستند مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان را برطرف کنند

مجید دل آور گفت:با داشتن سیزده نماینده در گیلان باید کار آمدترین و بهترین مدیران را داشته باشیم.

وی در پایان نشست خبری بعداز پرسش و پاسخ خبرنگاران گفت: از مردم گیلان دعوت می کنم در انتخابات شرکت کنند تا در یازده اسفند با حضور خود به کسانی که شایسته وکار آمد هستند رای دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: