برگزاری آزمون جامع فرهنگ و هنر گیلان با حضور ۵۳۵ نفر

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دومین آزمون جامع و بیست و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با شرکت ۵۷۹ نفر در استان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر؛ فیروز فاضلی در جمع خبرنگاران، از برگزاری آزمون جامع فرهنگ و هنر گیلان خبر داد و اظهار کرد: مرحله نظری(کتبی) آزمون جامع مراکز مهارت‌آموزی فرهنگ و هنر استان گیلان روز گذشته، ۳۱ خردادماه همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه بانوان در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر و آقایان در دبیرستان شهید بهشتی آزمون دادند، تصریح کرد: این دوره از آزمون استانداردهای مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان با حضور ۵۳۵ داوطلب شامل ۱۹۳ خانم و ۳۴۲ آقا در رشته‌های سفالگری، چهره‌ساری، دستیاری طراحی لباس، عکاسی دیجیتال، تصویرسازی کامپیوتری، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، طراحی صفحات وب، تولید محتوای الکترونیکی، آواز ایرانی، آواز جهانی، نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک رایانه‌ای، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده، معرق کاری و نگارگری برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: بخش عملی آزمون مذکور نیز در روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه در مراکز مهارت‌آموزی منتخب استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین همزمان با آزمون نظری، بیست و هشتمین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ۴۴ نفر از شرکت‌کنندگان شامل ۲۸ خانم و ۱۶ آقا در دبیرستان شهید بهشتی رشت برگزار شد.

فاضلی خاطرنشان کرد: گواهینامه مهارت‌آموزان قبول شده در آزمون‌های نظری و عملی به صورت الکترونیک صادر خواهد شد و نیازی به استعلام از ادارات آموزش و پرورش و تاییدیه گواهینامه از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی نخواهد داشت.

رئیس کمیته اجرایی آموزش‌های مهارتی گیلان یادآور شد: در حال حاضر ۲۶ مرکز مهارت‌آموزی در استان زیر نظر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حدود ۵۰۰ هنرجو مشغول به فعالیت هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1991

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: