دسترسی مخاطبان گیلان به شبکه‌های محلی انتخابات

 

باز باران خبر/ شبکه‌های محلی انتخابات گیلان با هدف معرفی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق فرستنده‌های منطقه ای صدا و سیمای گیلان قابل دریافت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای گیلان، مدیرکل صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه ۸ ایستگاه فرستنده این مرکز، ۱۱ حوزه انتخابیه استان را برای دریافت شبکه‌های انتخابات پوشش می‌دهند گفت: شبکه‌های اختصاصی حوزه‌های انتخابیه آستارا، آستانه اشرفیه ، بندرانزلی، رشت و خمام، رودبار، رودسر و املش، صومعه سرا، تالش، رضوانشهر و ماسال، فومن و شفت، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود به ترتیب با نام های :

ENTEKHAB۱۶۲,ENTEKHAB۱۶۳,ENTEKHAB۱۶۴

,ENTEKHAB۱۶۵,ENTEKHAB۱۶۶,ENTEKHAB۱۶۷

,ENTEKHAB۱۶۸,ENTEKHAB۱۶۹,ENTEKHAB۱۷۰,ENTEKHAB۱۷۱,ENTEKHAB۱۷۲

قابل دریافت خواهد بود.

تقی ربانی در تشریح چگونگی دریافت شبکه‌های انتخاباتی از طریق فرستنده‌های تلویزیونی با بیان اینکه برخی فرستنده‌ها قابلیت پوشش یک یا چند شبکه انتخاباتی را دارند گفت: کسانی که از طریق فرستنده زیباکنار سیگنال‌های تلویزیونی را دریافت می‌کنند می‌توانند با جستجوی دستیِ کانال فرکانسی شماره ۲۸، برنامه‌های ۹ شبکه انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه « آستانه اشرفیه»، «بندر انزلی»، «رشت و خمام»، «رودسر و املش»، صومعه سرا، « تالش، رضوانشهر و ماسال»، « فومن و شفت »، «لاهیجان و سیاهکل» و« لنگرود» را از طریق گیرنده‌های  تلویزیونی خود دریافت  کنند.

وی با بیان اینکه اهالی حوزه انتخابیه رشت و خمام هم می‌توانند از طریق فرستنده آزادگان رشت؛ کانال فرکانسی ۴۶ را جستجو و شبکه ENTEKHAB۱۶۵ مربوط به حوزه انتخابیه رشت و خمام را در گیرنده‌های تلویزیونی دریافت کنند همچنین کسانی که از طریق فرستنده عطاکوه لاهیجان سیگنال‌های تلویزیونی دریافت می‌کنند، باید کانال فرکانسی۶۰ را جستجو و شبکه‌های ENTEKHAB۱۶۷، ENTEKHAB۱۷۲,ENTEKHAB۱۷۱مربوط به حوزه انتخابیه «رودسر و املش»، « لاهیجان و سیاهکل» و «لنگرود» را دریافت کنند.

مدیرکل رسانه استان گیلان با بیان اینکه اهالی شهرستان رودبار که از طریق فرستنده‌های لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و پیری، سیگنال‌های تلویزیونی شان را دریافت می‌کنند باید به ترتیب کانال فرکانسی ۴۲، ۴۶، ۳۲، ۴۵ و ۳۱ را جستجو و شبکه ENTEKHAB۱۶۶ را برای مشاهده شبکه های انتخاباتی حوزه انتخابیه رودبار تماشا کنند.

ربانی گفت: کسانی که از طریق فرستنده تالش، شبکه‌های تلویزیونی را می‌بینند، پس از راه اندازی شبکه انتخاباتی این حوزه، می‌توانند کانال فرکانسی ۳۹ را در گیرنده‌های خود جستجو و شبکه ۱۶۹ ENTEKHAB را دریافت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه در حال بررسی زیرساخت‌های فنی برای پوشش حوزه انتخابیه آستارا و رضوانشهر هستیم اضافه کرد: با برطرف شدن محدودیت‌های زیرساختی فرستنده «آستارا » و «رضوانشهر»شبکه های انتخاباتی این حوزه  ها هم برای مخاطبان قابل دریافت خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان در پایان افزود : مناظرات انتخاباتی  با حضور نامزدهای ۱۱ حوزه انتخابیه  دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و  برنامه تبلیغات مجلس خبرگان رهبری با حضور نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان نیز در حال ضبط است. همچنین معاونتهای تولیدی رسانه استانی اعم از صدا، سیما ،خبر و فضای مجازی نیز ویژه برنامه های انتخاباتی را در جدول پخش خود دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34624

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: