بررسی مشکلات بیش از ۲۰طرح سرمایه گذاری گیلان

باز باران خبر/ مشکلات راه اندازی  بیش از ۲۰ طرح سرمایه گذاری  در استان مورد بررسی قرار گرفت. 

 به گزارش باز باران خبر، مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان در چهل و پنجمین کمیته فنی بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری استان گیلان گفت: این طرح ها شامل سرمایه‌گذاری در بخش های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و خدمات  بوده که با حضور سرمایه گذاران متقاضی و مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی رسیدگی شد.

یونس رنجکش اظهار داشت: مهمترین مشکلات مربوط به این طرح های  سرمایه گذاران در خصوص  صدور مجوز ها بوده که راهنمایی های لازم توسط دستگاههای اجرایی به آنان ارایه شد.

به  گفته وی صدور مجوز به دلیل برخی  پیچیدگی های و  تغییرات قوانین و ایین نامه های  خاص برخی از دستگاه‌های اجرایی از یک سو و عدم آگاهی بسیاری از متقاضیان از ضوابط و قوانین دستگاه اجرایی از مهم ترین مشکلات در روند اجرایی شدن مجوزهای صدور فعالیت در استان می باشد. 

وی  یاد آور شد: در کمیته‌های فنی تلاش می‌شود تا در چارچوب مقررات و آیین نامه ها و قوانین جاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به صدور مجوز ها بر اساس راهنمایی های  مدیران  و کارشناسان دستگاههای اجرایی  تسهیل گری شود.

مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان  تاکید کرد: رعایت ضوابط و قوانین استقرار طرح های سرمایه گذاری یک الزام در چارچوب مقررات است اما با نگاه  تسهیل گرانه  و کمک به جذب سرمایه‌گذاری‌ها تلاش می‌شود تا مشکلات مربوطه بر اساس ضوابط برطرف شود.

رنجکش افزود: متقاضیان سرمایه گذاری قبل از اجرای طرح ها در هماهنگی با دستگاههای اجرایی و استانداری گیلان می توانند از قوانین و رویه های اجرایی کسب اطلاع نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22863

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: