گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه بر ضرورت تکمیل هر چه سریع‌تر راه‌آهن گیلان و اتصال آن به دو بندر انزلی و آستارا تأکید کرد و گفت: گیلان موقعیت منحصربه فردی برای توسعه تجارت و بازرگانی دارد.

به گزارش باز باران خبر؛ هادی تیزهوش‌تابان تکمیل هر چه سریع‌تر راه‌آهن گیلان و اتصال آن به دو بندر استراتژیک انزلی و آستارا را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: چنین زیرساخت‌هایی تأثیر بسیار زیادی در روند مبادلات تجاری ایجاد می‌کند از طرفی گیلان نیز موقعیت منحصربه فردی برای توسعه تجارت و بازرگانی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه حجم مبادلات بین ایران و جمهوری آذربایجان را در حال حاضر مناسب ندانست و با تأکید بر اینکه این ارتباطات باید گسترده‌تر شوند ابراز داشت: ظرفیت افزایش ۱۰ برابری این سطح از مبادلات تجاری میان دو کشور وجود دارد بنابراین لازم است بسترها و زمینه‌های مورد نیاز آن فراهم شود.

تیزهوش‌تابان رفع موانع و مشکلات تجار، فعالان اقتصادی و بازرگانان از یک سو و تبدیل ظرفیت‌های موجود به فرصت جهت واردات و صادرات کالاها را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: تفکرات اقتصادی و افزایش مبادلات اقتصادی در استان‌هایی مانند گیلان که دارای مرز مشترک با کشورهای همسایه هستند بسیار حائز اهمیت است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11946

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: