الیاس حضرتی دبیر کل حزب اعتماد ملی در ستاد انتخاباتی هادی حق شناس : شخصی را به بهارستان بفرستیم که در مجلس با کلام قوی و استدلال محکم، مشکلات و اعتراض مردم را به بهترین شکل اعلام کند

 

باز باران خبر/ الیاس حضرتی عضو موسس و دبیر کل حزب اعتماد ملی در سخنرانی شب گذشته در ستاد انتخاباتی دکتر هادی حق‌شناس اظهار کرد: انتخابات روش جابجایی مدیران از طریق صندوق به روش مسالمت‌آمیز و مناسب و صندوق رای محل تسویه حساب است و تا کنون در طول چهار دهه انقلاب از طریق انتخابات مسائل و مشکلات‌مان را باسلیقه‌های مختلف، جریان‌ها و افراد مختلف حل کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه در مواجهه با نارسایی‌ها و نارضایتی‌ها بخشی از مردم با صندوق رای قهر کرده‌اند افزود: مردم از عملکرد مدیران و وضع موجود ناراضی هستند ولی قهر کردن با انتخابات هم نتیجه‌ای ندارد. باید نگاه رای اعتراضی مثبت اندیشانه داشته و شخصی را به بهارستان بفرستیم که در مجلس با کلام قوی و استدلال محکم، مشکلات و اعتراض مردم را به بهترین شکل اعلام کند.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس دهم با اشاره به حضور ۵ دوره‌ای خود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زبان و بیان یک نماینده شمشیر اوست که از همه فرصت ها و سوال و تحقیق و تفحص و استیضاح به صورت لحظه‌ای برای بیان مشکلات مردم شهر و کشورش استفاده کند.
صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه اعتماد با اشاره به اینکه دکتر حق‌شناس بدون نفی کسی، تنها ویژگی‌ها و توانمندی‌های خودش را اعلام می‌‌کند اضافه کرد: روزنامه من، قدرت بی‌قدرتان و صدای اصلاح‌طلبان است و نقدها را منتشر می کند و مطالبی به چاپ می رسد که بار علمی و تحقیقی عمیقی داشته باشد و باید بگویم یکی از کسانی که همواره مطالب منطقی و مفید و مدون و قانع کننده آن در روزنامه من چاپ می‌شود، دکتر حق‌شناس است.
حضرتی دکتر حق شناس را به لحاظ علمی فوق العاده صاحب نظر و بادانش و به لحاظ اجرایی بسیار توانمند ، مجرب و‌ متخصص دانست و تاکید کرد: یک نماینده باید رئیس مجلس را زیر سوال برده و به چالش بکشد تا از حقوق ملت با استفاده از حق خودش در آئین‌نامه و در قوانین و هر آنچه که مربوط به حقوق ملت در جهت احقاق حقوق مردم است، استفاده کند و دکتر حق شناس از این جهت جزء فعالترین و بهترین نماینده های مجلس هفتم بود.
عضو فراکسیون امید در مجلس دهم با بیان اینکه تلفیق کار اجرایی با کار تقنینی می تواند برای مردم ثمرات بسیار خوبی داشته باشد گفت: کسی که کار اجرایی کرده و پیچ و خم آن را می داند و به مسائل تقنین نیز آگاه بوده و راه های مختلف و میان‌بر برای به تصویب رساندن یک طرح و جا انداختن و به ثمر نشستن آن را می داند می تواند برای مردمش مثمر ثمر باشد.
نماینده مردم رشت در دوره سوم ، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در صورت قهر مردم با صندوق های رای، اقلیت جای اکثریت را می گیرند افزود: راهیابی دکتر حق شناس از انزلی و دکتر نوبخت از رشت به مجلس در مقایسه با ورود یک نماینده ساده و ناآشنا به مجلس برود فرق دارد چرا که ایشان به مفاهیم آئین‌نامه‌ها و اصول قانون اساسی آگاهی و اشراف دارند.
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس دهم با تاکید بر اینکه انتخاب نماینده خوب جایگزین بخشی از آلام و گرفتاری ها و اعتراضات است تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا نماینده خوب و مطالبه گری روانه مجلس شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34868

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: