از همیاری بسیج در پویایی بخش تولید استقبال می‌کنیم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نشستی با اعضای سازمان بسیج کارگری استان گیلان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ فرهاد دلق پوش در این نشست اظهار داشت: از همراهی و همیاری بسیج در پویایی بیشتر بخش تولید استان گیلان استقبال می کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان پس از بیان مشکلات برخی از شرکت های تولیدی نظیر پوشش و ایران پوپلین گفت: معتقدم بسیج یک نهاد مردمی است که به حفظ ارزش ها و باورهای مردمی با عملکرد خود کمک خواهد کرد و حفظ اشتغال و اقتصاد مردم بسیار مهم است که می‌توان از توانایی و ظرفیت بسیج در بخش نظارت و حمایت بازار و تولید به نحو مطلوب استفاده نمود.
وی افزود: همه تلاش بر این است که واحدهای تولیدی بلاتکلیف رفع مشکل شوند که بعضاً در دست افراد غیر متخصص و یا در تملک بانک‌ها قرار دارد که تعطیلی این واحد ها خسارت های جبران ناپذیری به اشتغال و اقتصاد وارد کرده است.
دکتر دلق پوش خاطرنشان کرد: البته برای روشن شدن وضعیت این واحد ها در سطح کلان در حال پیگیری هستیم و اگر در سطح استان نیز تعامل لازم انجام شود بسیار مناسب است که لازمه برخی از آن سرمایه‌گذاری کلان و مرتفع نمودن مشکلات حقوقی آن واحدهاست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان ضمن تشکر از پیگیری و همیاری بسیج، تصریح کرد: همت و مشارکت بسیج کارگری برای احیای واحدهای صنعتی قابل تحسین است و این مسائل نیازمند یک توافقنامه با چارچوب مشخص برای بهره مندی از ظرفیت های قانونی بسیج است تا حداقل بخشی از فشارهای مترتب بر بخش تولید از جمله جرایم مالیاتی و بانکی کاسته شود.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3749

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: