طرح کاروان سلامت و معیشت در مناطق کم برخوردار رودبار اجراشد

با اجرای کاروان سلامت و معیشت در منطقه داماش رودبار ، ۲۳۰ تن از ساکنین منطقه داماش  توسط پزشکان عمومی و متخصص ویزیت شدند و  ۶۰ میلیون ریال داروی رایگان بین بیماران توزیع شد .
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : به منظور حمایت و کمک به قشر کم برخوردار، ۲۵ نفر داوطلب جمعیت هلال احمر شامل سه پزشک متخصص داخلی ، اعصاب و روان و زنان وزایمان دو پزشک عمومی و دندانپزشک ، پیراپزشکان ، اعضای داوطلب و کارکنان، به روستای داماش  رودبار اعزام شدند .
وی بیان کرد : ویزیت رایگان ، آموزش امداد و کمک های اولیه  ، آموزش محیط زیست و مشاوره زنان سرپرست خانوار ، توزیع سبدهای کالا و بسته های حمایتی در قالب لوازم التحریر به کودکان و بازدید از خانواده های شهدا و خیر محلی از دیگر فعالیتهای اعضای این کاروان می باشد.
بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان نیز بیان کرد :  دو سازمان مردم نهاد لبخند جاوید مهر و جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست نیز امروز این کاروان را همراهی می کنند که آموزش محیط زیست و مشاوره به زنان سرپرست خانوار از فعالیتهای این دو نهاد مردمی می باشد.
وی افزود : در راستای اجرای طرح ارمغان مهر و کمک به کودکان نیازمند  بسته های مختلف آموزشی و غذایی و زیسای شامل ۲۵ بسته کیف و لوازم التحریر ، ۲۰ ست بهداشتی و ۲۰ سبد کالا به ارزش ریالی ۸۵ میلیون ریال نیز بین افراد کم درآمد توزیع شد .
افتتاح خانه هلال روستای داماش 
بهزاد پرستش معاون داوطلبان هلال احمر استان گفت :با حضور و همکاری بخشدار و ریاست شورای روستا ،   یکصدوهفتاد ششمین خانه هلال این روستا نیز افتتاح شد  .
وی افزود : تمامی فعالیت های خانه های هلال، داوطلب محور بوده و از ظرفیت های انسانی موجود در شهر و روستا بر اساس  دریافت آموزشهای صحیح امدادی صورت می گیرد . شهرداریها ،  بخشداریها و دهیاریها در صورت تمایل و در اختیار قرار دادن فضای لازم می توانند با کمک هلال احمر و اطلاع رسانی در سطح شهر و روستا وارایه آموزشهای امدادی هلال احمر جهت توانمند سازی  ساکنین محله و شهر استفاده کنند تا در صورت وقوع حوادث تا رسیدن نیروهای امدادی ، امدادگر محل سکونت خود باشند.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3745

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: